Wednesday 20 August 2014

Fairy In The Forest.

London Grammar - Interlude

'Grey stares beneath the moon
Tonight I’ll be dreaming of you
People and rhythm instead
And there you’ll be, there you’ll be inside my head'

Przypadkowy człowiek mógłby przypuszczać, że życie bloggerki to istna rutyna: wybór stylizacji, sesje, dodawanie postów. Niewiele brakowało, żebym sama uległa temu złudzeniu, jednak sesja, której efekty dzisiaj prezentuję, wyprowadziła mnie z błędu.
Wszystko zaczęło się całkiem niewinnie. Już miałam wychodzić z domu w umówione miejsce, gdy okazało się, że mój tata właśnie się tam wybiera. Wobec tego postanowiliśmy z kuzynem (czyt. jednym z fotografów mojego bloga) przenieść sesję gdzie indziej. Kiedy w końcu dotarłam we wstępnie ustalone miejsce, kolejne parę dobrych minut poświęciliśmy na wybranie, gdzie dokładnie zrobimy zdjęcia. Uff, decyzja zapadła. Kuzyn zrobił szybką próbę obiektywów i... w tym momencie zaczęło padać! Staliśmy pod drzewami, stanowiły więc one pewną ochronę. Sesja trwała może dopiero trzy minuty, gdy moją sukienkę przyozdobiły mokre od deszczu kropki. Szybko schowaliśmy się pod daszkiem pobliskiego budynku. Czas mijał, a chmury nie chciały odejść. Już zamierzaliśmy się zwijać, gdy na kolejne kilka minut przestało padać. W ekspresowym tempie wykorzystaliśmy okazję. Zadowoleni z siebie, w deszczu wracaliśmy do domu.
I kto mi powie, że bycie bloggerką nie niesie za sobą nieoczekiwanych przygód? :)

 

ph. Radek R.



38 comments:

  1. I love the outfit and the pictures! You look beautiful! G+1

    http://perlasancheza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Wspaniałe zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. wiem coś na ten temat. ostatnio też miałam podobnie - z 20min czekałam aż deszcz przestanie padać :P
    + super wyglądasz :)

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia ładne, strój również ale jeżeli masz pisać tego rodzaju notki to po prostu dodawaj same zdjęcia. W bardzo ładny sposób napisałaś o niczym i w dodatku nie pierwszy raz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, dzięki za opinię :)
      Postaram się to poprawić.

      Delete
    2. wcale nie o niczym, bez przesady...

      Delete
  5. Ale śliczna sukienka! Uwielbiam takie naturalne kolory. I ten kwiatek dodaje Ci uroku <3
    http://fringiela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia:)

    Ja również obserwuję:)
    http://lady-emi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ile to ja razy podobne przygody przechodziłam ;P
    ile to już ucieczek przed zbyt ostrym słońcem albo czekań na to, by jakiekolwiek słońce wylazło, bo dany dzień jest jedynym w tygodniu, w którym zdjęcia zrobić można... znam ten ból ;)
    prześliczna, bo delikatna i dziewczęca jest ta sukienka!
    bardzo ładnie w niej wyglądasz!

    ReplyDelete
  8. Dobrze wybraliście miejsce, bo sukienka fajnie zgrała się z tłem :)

    ReplyDelete
  9. piękna sukienka;)
    pozdrawiam cieplutko ;)) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia :) już się obserwuje

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz ślicznie <3!
    Sukienka jest przepiękna <3

    ReplyDelete
  12. Piękne zdjęcia <3
    Może wspólna obserwacja? :) Ja już zaczęłam
    http://mylittlelifetime.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zdjęcia są faktycznie genialnie! Bycie blogerem niesie za sobą wiele nieoczekiwanych sytuacji, wydarzeń i przygód :)
    Blog jest świetny, więc dołączam do grona Twoich obserwatorów.

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jak po takiej przygodzie zdjęcia świetne. :D

    ReplyDelete
  15. piękna sukienka :)
    obserwujemy?:)

    ReplyDelete
  16. bardzo Ci pasuje ta stylizacja;)

    ReplyDelete
  17. Ach, pogoda, ona to jest nieobliczalna!
    Ślicznie wyglądasz, fajnie, że wpięłaś ten kwiat we włosy. Uwielbiam kwiatowe opaski, gumki itp.!
    Prowadzenie bloga w sumie też zabiera dużo czasu, ale to czas spędzony w sposób, jaki lubimy. :)

    ReplyDelete
  18. z tym kwiatkiem we włosach wyglądasz uroczo ;D
    healthfash!

    ReplyDelete
  19. cudowna sesja <3
    bardzo podoba mi sie sukienka ;/

    zapraszam; gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    ReplyDelete
  20. Masz zdolnego kuzyna,bo zdjęcia bardzo ładne :) Obserwuje ♥ http://milano-infusion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Śliczne masz włosy! dziękuję za obserwacje ;-) Również obserwuję :D #778
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Super blog!
    już również obserwuję i polubiłam na fb <3

    naprawdę wspaniały blog <3

    http://sylwiaa3.blogspot.com/
    pozdrawiam <3
    kckc

    ReplyDelete
  23. Oooo tak, absolutnie się zgadzam, pogoda potrafi nieźle prawić nam psikusy i krzyżować plany :/
    Mimo tego sesja wyszła świetnie, z tym kwiatkiem we włosach wyglądasz wspaniale! :)
    Miłego dnia :) Daria

    ReplyDelete
  24. pięknie wyglądasz ;) bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i tyle miłych słów ;) obserwuję twojego bloga :) zapraszam również na drugiego bloga wyłącznie ze zdjęciami ;) www.drawer-dark.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Cudne zdjęcia!
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już. Teraz Twoja kolej :)

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews