Wednesday 29 April 2015

Summer, Where Are You?

 
Hej Kochani!
 
Przyznam szczerze, że nie należę, do osób, które ze zniecierpliwieniem wyczekują wakacji, odliczają dni do zakończenia roku szkolnego. Gdy przychodzi lato - jasne, cieszę się, aczkolwiek ich nadejście nie jest dla mnie sprawą życia lub śmierci. Ostatnio jednak, przeglądając stare zdjęcia, trafiłam na te, wykonane u mojej cioci pod Poznaniem, właśnie w wakacje. Aż zatęskniłam za zapachem zboża, za grillowaniem, za pięknymi chmurami, za ich pieskiem, za zachodami słońca...
Lato, gdzie jesteś?
 
 
ph. Anna Jakubek (me)


41 comments:

  1. Cudowne zdjęcia, zwłaszcza te zachody :)

    ReplyDelete
  2. Na mnie robi zawsze wieksze wrazenie wiosna :D

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja najmniej lubię wiosnę ;p
      ale polubiłam ją w tym roku :))

      Delete
  3. Beautiful photos!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/mixing-prints-in-b.html

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Od razu zapragnęłam lata! Lato, gdzie jesteś? :)
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja też nie mogę doczekać się lata i wakacji!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja też tęsknię za latem ;<

    ReplyDelete
  7. ale słodziak na zdjęciach;)

    ReplyDelete
  8. miejmy nadzieję, że wakacje przyjdą szybciej, niż sie można spodziewać :)
    super zdjęcia!

    blackimpianto.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. i że nie odejdą tak szybko, jak się pojawią... :(

      Delete
  9. niesamowite zdjęcia zachodu słońca :)
    zapraszam: http://bonne-vivre.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jakie śliczne zdjęcia <3 a piesiu taki słodki :))

    ReplyDelete
  11. Lato jest już całkiem blisko ;) widziałam je nawet ostatnio

    ReplyDelete
  12. Jak zwykle cudowne zdjęcia!
    Dzięki za obserwację, ja Twój śledzę już od dawna! :*
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Zdjęcia zapierają dech w piersiach ! Super

    ReplyDelete
  14. Każda pora roku ma swój urok, też nie jestem wielką zwolenniczką lata, ale uwielbiam jeździć w góry do domku i wieczorem przy ognisku z rodziną jeść kiełbasę bądź ziemniaczki i oglądać gwiazdy które tam pięknie widać, ponieważ nie ma latarni drogowych :) Zdjęcia przepiękne!
    +Również obserwuję :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. wspaniałe zdjęcia! piekny piesek :):)
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)


    LUCY DOES IT BETTER

    ReplyDelete
  16. piękne migawki, lato nie tylko pięknie wygląda, ale ma też swoje niepowtarzalne zapachy :)

    ReplyDelete
  17. Kocham lato. Kocham wakacje. Nie jest to potrzeba pierwsza i jedyna, ale zdecydowanie dobra dla mnie! Bardzo ładne kwiatki w wazoniku. :)

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia!
    Wakacje to najlepszy czas na regenerację, odpoczynek.. nie można cały czas żyć w biegu.

    ReplyDelete
  19. Lato, piękna pora roku, choć nie należy do moich ulubionych;) ja chcąc-nie chcąc myślę już o wakacjach, bo w szkole mam bardzo dużo pracy i zero czasu na wytchnienie;)

    ReplyDelete
  20. Rewelacyjne zdjęcia, uroczy piesek :)

    the-blaack.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Super :) zapraszam do mnie-podlewsky.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. O jakie te zdjęcia cudne! Ja jakoś też nigdy nie wyczekiwałam na wakacje, będą to będą, w tym roku ja ich po prostu nie chcę :D Ostatnia klasa w gimnazjum :/

    snickerslifestyle09.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. wow so many beautiful photos! I love nature and animal photos and you nailed it! :) In the meanwhile, what do you think of following each other, maybe inspire each other? Please let me know! Kisses and have an amazing week! :)

    ReplyDelete
  24. Świetne fotki:)
    Ja też z odliczam dni do wakacji !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Bardzo ciekawy blog! xxx

    ewhem.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam takie zdjęcia! <3 Moze obserwujemy ? Zapraszam :) http://macreateart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. to się nazywa klimat i zdjecia ahh pieknie :)
    Obserwuję

    ReplyDelete
  28. Zdjęcia są niesamowite. Najpiękniejsze są zachody słońca :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews