Friday 1 July 2016

ANNFFASHION's 3rd Anniversary!!!


Tak, to już trzy lata. Dnia 1 lipca 2013 roku opublikowałam pierwszy wpis na tym blogu. Aż się wierzyć nie chce, jak ten czas szybko leci. Jak bardzo się przez ten czas zmieniłam, może nie tyle wizualnie, co w sferze psychicznej. Ktoś powie - 3 lata? Przecież to praktycznie nic. Lecz gdy masz trochę ponad 18 lat, to spory kawałek czasu. To 1/6 Twojego dotychczasowego życia.
Na czym polegała moja przemiana? Dołączyłam tu jako zagubiona dziewczyna, bez celów życiowych. Próbująca nieudolnie naśladować inne osoby, dążąca do realizacji marzeń, które tak naprawdę nie były jej marzeniami, pragnieniami; w końcu robiąca wiele rzeczy po prostu wbrew sobie, skrupulatnie wszystko planująca. A dziś? Może nie mam ściśle określonych celów. Być może nie mam pojęcia jak potoczy się moje życie. Ale nie chcę tego wiedzieć. Nie teraz. Liczy się to, że odnalazłam siebie. Tak po prostu :) I nie szukam już drogi do szczęścia. Bo to szczęście jest drogą...

 
 
ph. Anna Jakubek (me)
 

19 comments:

  1. Bardzo klimatyczne zdjęcia ;) Podoba mi się ;D

    Czy mogłąbym poprosić o kliknięcie w link soufeel? http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2016/06/soufeel-piekna-bizuteria-unboxing.html będę ogromnie wdzięczna! :)

    ReplyDelete
  2. czas naprawdę szybko leci.. życzę Ci jak najwięcej sukcesów! świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  3. Cudowne zdjęcia.
    A co do czasu na blogu, oby było go jeszcze więcej!

    ReplyDelete
  4. Trzy lata to kawał czasu, gratki :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wszystkiego najlepszego i gratuluję! Ja swojego bloga mam ponad pół roku ...

    ReplyDelete
  6. Gratuluje stazu :) Swietna sesja!

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia wyglądają bardzo dobrze a poza tym wyglądasz na bardzo sympatyczną osobe. Bardzo przypominasz mi Alex Mandostyle. Zapraszam http://perfectmoog007.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Przejrzałam bloga - przepiękne zdjęcia , wspaniałe pomysły na ich realizacje i świetne, delikatne , proste stylizacje:)

    www.tylkoza2zlote.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. gratulacje! mój blog 22 sierpnia skończył 3 lata :D

    ReplyDelete
  10. Świetna stylizacja i fajny blog :-)Pozdrawiam i zapraszam do mni ena małe co nieco :-) http://www.mecooks.com

    ReplyDelete
  11. Czasem zmiana moze dla nas wyjsć na dobre :) ja uważam ze każdemu sie ona należy choć troszke czasu ;)
    Świetny wpis i moze jakaś współpraca? ;)
    _______________
    http://libena-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. 3 LATA! Gratulacje!! Ciekawy blog.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://ksffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Pięknie wyglądasz kochana, cudowne zdjęcia. Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  14. Wygląda bardzo fajnie, a zebrane włosy bardzo cię sprzyjają, czyni cię bardziej seksownym

    ReplyDelete
  15. Masz bardzo seksowne włosy w sukience, zwraca uwagę, jak dobrze do ciebie pasuje

    ReplyDelete
  16. Świetnie na tobie wygląda i bardzo mi się podoba twój strój

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews