Monday 20 June 2016

One-Day Weekend Trip: Kościerzyna.

Jednodniowe weekendowe wycieczki za miasto są już u mnie rodzinną tradycją. Robimy je głównie w okresie wiosennym/jesiennym, choć latem również się zdarzają. W sobotę, 11 czerwca, postanowiłam całą zaplanować sama. Wybór padł na Kościerzynę, w której chyba nigdy wcześniej nie byłam, a jeśli już to przejazdem lub jak byłam tak mała, że nawet tego nie pamiętam. Buszując po Internecie w poszukiwaniu ciekawych obiektów do zobaczenia, trafiłam na Muzeum Amerykańskich Samochodów. Może nie jest ono tak okazałe jak to, które zwiedziłam podczas pobytu w Stanach (kto wówczas nie obserwował mojego bloga, zapraszam tutaj - klik), lecz zdecydowanie warte odwiedzenia!
 

Następnie udaliśmy się na spacer po rynku, urokliwymi uliczkami otoczonymi przepięknymi, kolorowymi domkami i kamieniczkami.


Nasza wycieczka nie mogłaby się obyć bez przetestowania kolejnej restauracji na naszej kulinarnej mapie Polski. Mój tata zamówił przepyszny placek po cygańsku (1), mama - kotlet schabowy po szwajcarsku (3), natomiast ja - filet drobiowy ze szpinakiem i fetą w sosie serowym (2). Przyznam szczerze, że choć moje danie wygląda najmniej apetycznie, było zdecydowanie najlepsze! Po początkowym ukłuciu zazdrości i poczuciu, że mogłam zamówić coś innego, później już jedynie delektowałam się wyśmienitym smakiem mojego ulubionego ostatnio szpinaku. 

 
ph. Anna Jakubek (me)

8 comments:

  1. świetne miejsce ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. takie muzeum to bym sama zwiedziła! <3
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jakie fajne miejsca :D


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nigdy nie byłam w Kościerzynie, ale takie wycieczki to świetna sprawa ;)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com :*


    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews