Tuesday 17 September 2013

Sociable Day.


"Poznawanie nowych ludzi jest jak odkrywanie nowych lądów - nigdy nie wiesz, czy trafisz na słaby grunt czy też piękne widoki..."

'Meeting new people is like discovering new lands - you never know if you hit weak ground or find some beautiful views...'


Dzisiaj dam Wam spokój z moimi wywodami o wszystkim (czyt. o niczym) i zaprezentuję outfit, w którym pojawiłam się w połowie sierpnia na spotkaniu mojej wtedy przyszłej, a teraz obecnej, klasy oraz całego rocznika mojego LO (los chciał, że odbyły się tego samego dnia, całe szczęście o różnych porach ;p). Tego upalnego dnia postawiłam na moje ukochane szorty (w wakacje nigdy nie wkładam długich spodni, takie tam moje małe dziwactwo) oraz oryginalną koszulkę z białym przodem przeciętym czarnym, pionowym pasem oraz tyłem w tymże kolorze. Do tego kwieciste trampki, które wbrew pozorom można nosić niemalże do wszystkiego. Co do dodatków, wybrałam bransoletki w rockowym stylu. Dopełnieniem była moja ulubiona torba :))


Today I would like to take a break in writing essay about everything (=nothing) and present you an outfit in which I appeared on my new class' and school's meetings (to my laughter, they took place on one day but fortunately at different hours ;P). On that hot August day I decided to wear my favourite light jeans shorts (I never put on long-sleeved pants during vacation, one of my quirks) and white T-shirt with wide black stripe and back in the same colour. I chose floral sneakers which, to my surprise, match with almost everything, and rock braceletes. At the end, my favourite brown bag! :)))

ph. Marta Stokowska

T-shirt - New Yorker
Shorts - C&A
Bag - Cropp Town
Sneakers - no name

Facebook | Instagram | Ask.fm |

10 comments:

  1. Masz przepiękne nogi, zazdroszczę Ci ;c

    mint-shirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Great point you look beautiful like your handbag. Come and read my post its an important message thanks.
    http://tifi11.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetna propozycja mnie się bardzo podoba:) I masz rację, po co męczyć się w długich spodniach latem:) Pozdrawiam Pola <3

    Zapraszam do swojego świata <3

    ReplyDelete
  4. Fajna torba ;) ♥ kto w lecie nosi długie spodnie?! :D

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjna koszulka :) A takie torby to chyba nigdy mi się nie znudzą.

    ReplyDelete
  6. cytat niesamowity :) Pięknie wyglądasz, figura po prostu idealna :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com / będzie mi miło jeśli znajdziesz chwilkę żeby wpaść :)

    ReplyDelete
  7. Sweet look and kicks.

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews