Tuesday 1 July 2014

ANNFFASHION's 1st Anniversary!

Within Temptation feat. Piotr Rogucki - Whole World Is Watching
 

 
'Don't look back. You're not going that way...'
 

A więc to już rok... Rok, od kiedy założyłam tego bloga. Stało się to 1 lipca 2013 roku.
 
Czy nadal czerpię radość z prowadzenia bloga?
Przyznam szczerze, że zawsze dawał mi on satysfakcję, pomimo że niekiedy nie miałam czasu na sesje czy dodawanie nowych postów. Niejednokrotnie obiecywałam poprawę, jednak w końcu zaniedbywałam go. Bywało, że zwyczajnie brakowało mi motywacji. Jednak dziś, gdy mija równo rok, otrzymałam potężną dawkę energii oraz zapał do działania. Moją głowę przepełniły pomysły i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować.
 
Jakie opinie słyszałam na temat bloga?
Jak zapewne łatwo się domyśleć, nigdy nie usłyszałam negatywnych słów na temat mojego bloga prosto w oczy. Oczywiście, zdarzały się tzw. "hejty" na asku, które akurat mnie śmieszyły. Kiedyś przypadkiem dowiedziałam się od bliskiej mi osoby, co moi dawni znajomi mówili na ten temat. I szczerze mówiąc, to właśnie te słowa mnie bolały. Ale właśnie w takich momentach dostawałam najmilsze komentarze od czytelników, które wywoływały uśmiech na mojej twarzy, sprawiając że ból natychmiast znikał. Ponadto, ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że niektórzy znajomi naprawdę polubili mojego bloga.
 
 
Dlaczego założyłam bloga?
Pamiętam że to był pierwszy poniedziałek wakacji, tuż po zakończeniu gimnazjum. Był to czas, kiedy chciałam odciąć się od przeszłości, od niektórych znajomych. Nie chodziło w tym o udowodnienie niczego nikomu, jeśli już to raczej samej sobie. Zależało mi na tym, aby odnaleźć samą siebie. I z perspektywy czasu widzę, że udało mi się to. I nie pozostaje to tylko w kwestii bloga, on był jednym z czynników, które mi to umożliwiły.
 
Jak blog zmienił się przez ten rok?
Obecnie blog wygląda tak, jak miał wyglądać z założenia. Przede wszystkim modowy. Na początku zdarzały się inne posty, co mnie samą nie do końca zadowalało. Przez pierwszych kilka miesięcy zdjęcia robiła mi przyjaciółka, później nawiązałam krótką współpracę z młodymi fotografami z mojego miasta. Od miesiąca czy dwóch zdjęcia na bloga robi mi kuzyn. Przemiana bloga jest widoczna nie tylko na zdjęciach (ich jakość, mój styl), ale w pewien sposób również w tym, co piszę i w jaki sposób to przekazuję.
 
Co dało mi prowadzenie bloga?
Tak jak wspomniałam wcześniej, ułatwił mi on odnalezienie siebie, swojego stylu i pasji. I mówię tu również o samej fotografii, o pasji do której przypomniał mi właśnie blog. Dzięki temu poznałam ciekawych ludzi - zarówno fotografów, jak i gdyńskie bloggerki. Do tego miałam możliwość uczestniczyć w różnych wydarzeniach, np. otwarciu Sinsay'a w Rivierze czy Galerii Bałtyckiej w Gdańsku.
 
Jakie mam marzenia związane z blogiem?
Przede wszystkim chciałabym prowadzić go możliwie najdłużej, rozwijać go, nieustannie coś ulepszać. Życzyłabym sobie, aby wciąż dawał mi tyle satysfakcji co teraz albo i więcej. I ostatnie, ale równie ważne, jeśli nie ważniejsze - zadowolenie Was, czytelników :)


ph. Radek R.
 
| Facebook | Lookbook | Instagram |

62 comments:

  1. Bardzo intrygujące spodnie!!!

    http://joannok.blogspot.de/

    ReplyDelete
  2. Gratuluję rocznej wytrwałości, wierzę, że za rok będę czytać o tym, że jesteś z siebie dumna, bo bloga prowadzisz dwa lata.
    Stylizacja jest świetna, a spodnie bardzo oryginalne. Twój kuzyn robi super zdjęcia, a ty świetnie pozujesz, same pozytywy - nic dziwnego. Gdynia to moje ukochane miasto, mam do niego 15 km ;) z czego się mega cieszę, przyjeżdżam tam bardzo często z Rumi, może kiedyś na siebie wpadniemy. Życzę dalszych sukcesów oraz udanych, mile spędzonych wakacji. Pozdrawiam
    maniaa-mania.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Życzę ci wytrwałości na przyszły czas :) Fantastyczne zdjęcia.

    http://essence-of-thoughts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Żeby twój blog istniał jeszcze przez 100 lat.
    100 lat, 100 lat niech żyje żyje nam :)
    obserwuję i liczę na rewanż
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ok bardzo chętnie,ja juz obserwuję :)

    Gratuluje świetnego bloga i powodzenia. uwielbiam wpisy modowe może kiedyś sama zacznę takie dodawać jednak teraz nie mam takiej możliwości.*

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładne zdjęcia!
    Jasne, że możemy obserwować, zacznij i dać znać!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. to co obserwujemy ? ja już obserwuję :)

    ReplyDelete
  8. Śliczny blog i cudne zdjęcia. Polubiłam fb i obserwuje, teraz Ty ;)
    http://swiatjodi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super blog!
    Cudownie piszesz i jesteś bardzo, bardzo ładna :*

    ReplyDelete
  10. Dzięki za rady bo jak sama widzisz ja dopiero raczkuję na blogspocie. (:
    Ja już obserwuję. Czekam na rewanż. :3

    www.twocommasandone.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. śliczny zestaw!!!! wyglądasz genialnie!

    ReplyDelete
  12. powodzenia i wytrwalosci na kolejny rok ;)

    ReplyDelete
  13. wyglądasz świetnie :) obserwuję :)

    ReplyDelete
  14. Super blog :)
    Wytrwałości życzę żebyś zarok mogła napisać 2 lata :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  15. serdecznie dziękuję za miły komentarz :)
    gratuluję rocznicy :)
    życzę jeszcze wielu takich rocznic :)
    obserwuję :)

    ReplyDelete
  16. Piękna! Dziękuje za odwiedziny :)

    ReplyDelete
  17. Jejku! Świetne spodnie i buciki!
    Po prostu genialne!
    http://mojautopianakrawedzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Przeglądam Twojego bloga i czytam posty i wychodzę ze zdumienia ♥
    świetny blog ! :*
    Jestem pod wrażeniem. Pytałaś o obserwację i oczywiście że zaobserwuję :*
    Buziaki :)

    ReplyDelete
  19. + dodaje Twojego bloga do mojej listy ulubionych blogów ♥

    ReplyDelete
  20. Gratuluję rok to dużo czasu, a wytrwałości czasem brakuje.Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!

    ReplyDelete
  21. Gratulację z okazji pierwszej rocznicy! Oczywiście każdy ma chwilę słabości w prowadzeniu bloga - czasem powodem jest lenistwo innym po prostu brak czasu, a jeszcze innym brak motywacji i pomysłów. Najważniejsze jest to, żeby nawet po tych "spadkowych" momentach umieć znów czerpać radość z prowadzenia i pisania bloga.
    Pozdrawiam.
    Ps. Pytałaś o wzajemną obserwację i like, więc oczywiście zrobione. :)

    ReplyDelete
  22. Gratuluje rocznicy bloga!:)
    życzę wiele czytelników!:)
    mam nadzieje ze Ci się uda:)
    Fajny blog, czy zaobserwuje ? pewnie:)
    fajnie poczytać interesujące notki:)

    ReplyDelete
  23. Gratuluje rocznicy i powodzenia w dalszym blogowaniu! :)
    obsewruje :)

    http://meeegiii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Zdjęcia świetnie! No i najlepszego z okazji rocznicy, powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    Chętnie zaobserwowałam i polubiłam fanpejdż :)

    ReplyDelete
  25. Niekonwencjonalny design spodni- strasznie to lubię :) ! Wyglądasz świetnie w tym look'u. Pytałaś jak robię pasek z YT, to bardzo proste ! Wchodzę na YT, wyszukuję daną piosenkę, klikam 'udstępnij'----> blogger ( czyli pomarańczowo-biała ikonka), następnie edytuj HTML i wartość 270 ( to jest wysokość okna) zmieniasz na np. 30, w związku z czym zostaje sam cieniutki pasek :)) Pozdrawiam !
    martiniqe.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Gratuluję rocznicy bloga;*
    obserwuje ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    ReplyDelete
  27. Wow, jaki śliczny zestaw <3 Życzę Ci, żebyś miała motywację do dalszego rozwijania bloga. Bardzo mi się tu podoba ;)
    www.wenus-lifestyle.pl

    ReplyDelete
  28. Bardzo Ci dziękuję za pozytywny komentarz, bardzo dodał mi motywacji ; ))
    oczywiście obserwuję.

    a tak w ogóle, mam te same spodnie ;D hah.
    co do bloga - mam podobne odczucia. blog daje mi siłę i wiarę w siebie, a każdy nowy komentarz daje mi poczucie, że to co robię ma sens i z biegiem czasu będzie coraz lepiej ; )

    healthfashbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajna stylizacja !

    ReplyDelete
  30. dziękuję za miły komentarzyk :) obserwuję kochana:

    ReplyDelete
  31. Podziękowałam już na moim blogu, ale napiszę ci tutaj jeszcze raz: bardzo serdecznie dziękuję Ci za miłe słowa, bardzo mnie zmotywowały ♥ Jestem zdania, że przejrzyste blogi są najbardziej czytelne;)

    Oczywiście odwiedzam twojego bloga i od razu wywołał na mnie pozytywne wrażenie, także już zaobserwowałam i polubiłam na fb, żeby być na bieżąco :)

    Będę tu często wpadać. Pozdrawiam serdecznie :*

    ReplyDelete
  32. Świetne zdjecia! Życzę dalszej satysfakcji z prowadzenia bloga.
    Bardzo ciekawe posty,aż chce się tutaj zaglądać :) Dziękuję za odwiedziny u mnie,zostaje na dłużej :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  33. nieprzyjemne komentarze są najczęściej od osób, które po prostu zazdroszczą sukcesu... nie warto się nimi przejmować. jedynie krytykę przyjmuj do serca, a nie hejty, które tak naprawdę nic nie wnoszą. :)
    a zdjęcia śliczne! już na pierwszy rzut oka widać, że masz styl :)

    ReplyDelete
  34. Świetne spodnie !! Zapraszam fo siebie. Każdy komentarz daje mi wielką motywacje do pisania. !

    ReplyDelete
  35. Świetne zdjęcia, w dodatku piosenka, którą dodałaś.. Cudowna.
    Ja mojego bloga prowadzę dość krótko, ale na szczęście moje znajome również, ku mojemu zdumieniu polubiły go.
    Trzymaj się cieplutko i bloguj dalej! Pytałaś o wspólną obserwację - pewnie! Ja już obserwuję i liczę na rewanż.

    www.lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Gratuluje roczku!:) Mam nadzieję, że i ja dotrwam!!:)

    ReplyDelete
  37. Gratulacje :) Cudne zdjęcia, szukałam takich legginsów :)
    kejtifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Świetny post. Masz ciekawy styl pisania. A zdjęcia cudne.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością się odwdzięcze :* .

    ReplyDelete
  39. Super zdjęcia, gratuluje prowadzenia bloga przez rok!
    Obserwuje :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  41. Cześć! Niedawno napisałaś na moim blogu (www.kochamptaki.blogspot.com) komentarz. Bardzo Ci za niego dziękuję. Ty również masz bardzo fajnego bloga. Ja już obserwuję. :) Mam nadzieję, że ty również będziesz obserwować mojego bloga :) :)

    ReplyDelete
  42. Bardzo fajnie wyglądasz! ;)

    ReplyDelete
  43. uwielbiam takie proste stylizacje :)
    pewnie, że możemy obserwować, ja już :)

    ReplyDelete
  44. śliczne zdjęcia, cudowne leginsy <3

    agrestaco6.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. śliczne zdj <3

    http://karopics.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. gratuluję rocznicy :)
    pytałaś o wspólną obserwację to zaobserwuj pierwsza i napisz że już a zrobię to samo :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Oryginalne spodnie! Świetnie w nich wyglądasz :) Do tego super piosenka! Oczywiście gratuluję rocznicy i życzę dużo sukcesów w następnych latach :)

    ReplyDelete
  48. Świetna stylizacja!:)
    mina-doimika.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. fajne spodnie, mam podobne w swojej szafie :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  50. Jedna z moich ulubionych stylizacji w Twoim wykonaniu :) Poza tym zazdroszczę życia w Trójmieście, które tak kocham, a mam do niego tak daleko.

    ReplyDelete
  51. Genialne spodnie! Super zdjęcia.
    Pozdrawiam i obserwuje, zapraszam do mnie http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews