Wednesday 1 July 2015

ANNFFASHION's 2nd Anniversary! ❤


Tak, kochani. To już dwa lata. Dwa lata, od opuszczenia przeze mnie gimnazjum. Dwa lata od odcięcia się od otaczających mnie wtedy ludzi. Dwa lata poniekąd innej mnie. I dwa lata od założenia tego bloga... Wow. Czas naprawdę szybko leci. W sumie prowadzenie go do tego stopnia weszło mi w nawyk, że tak naprawdę nigdy nie zastanawiałam się, czy to jest to, co chcę robić dalej. I raczej nie zacznę się nad tym zastanawiać :D Chwile są różne, ale zawsze cieszy mnie świadomość, że mogę tutaj zajrzeć, naskrobać coś, co akurat mnie natchnie lub udokumentować moje kolejne kroczki na fotograficznej ścieżce. Ścieżce, bo drogą jej jeszcze nazwać chyba nie mogę :P
 
Chwilę zastanawiałam się co tutaj napisać. I myśląc, myśląc, skleiłam powyższe parę zdań, bez większego ładu, składu czy też sensu, ale przynajmniej prosto z serca :) Jak zawsze. I chciałabym Wam wszystkim, a także każdemu/każdej z osobna, baaardzo serdecznie podziękować za każdy komentarz, za każde miłe słowo; za to, iż z chęcią zaglądacie do mojego sieciowego kącika, w moje małe internetowe cztery ściany ;) Dziękuję! Na zakończenie życzę sobie oraz Wam kolejnych co najmniej tylu lat, a na to się właśnie zapowiada, gdyż po dość burzliwym  okresie nareszcie zaczęły nachodzić mnie przypływy weny (oczywiście w środku nocy, bo kiedy indziej hahah), a głowa jest pełna pomysłów i zapału jak nigdy!:) Buziaki :*


ph. me & my self-timer :D
 
| Facebook | Lookbook | Instagram |

12 comments:

  1. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga ;)
    Świetna sukienka!

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [KLIK]

    ReplyDelete
  2. Happy anniversary <333
    http://kasjaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji drugiej rocznicy. Śliczna sukienka. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Cudowny post i przepiękne zdjęcia ♥. Jesteś taka śliczna *.* Piszesz bardzo ciekawie oraz mądrze i z przyjemnością czytałam ten oto post. Nie dziwi mnie ilość odczytów, obserwatorów bądź komentarzy, ponieważ z tak niesamowitą autorką ten blog po prostu musiał osiągnąć taki sukces. Gratuluję Ci z całego serduszka tych dwóch lat poświęconych na blogowanie :). Życzę Ci również mnóstwa obserwatorów, krocia odwiedzin, miliona komentarzy oraz, abyś jeszcze nie raz mogła napisać post o takiej tematyce :3. Obserwuję i pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    ReplyDelete
  5. Ładna stylizacja :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Sliczna sukieneczka. Gratulacje!

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładnie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. świetnie wyglądasz :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. klimatyczne zdjęcia! Wytrwałości Aniu! :D

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. no tak zapomniałam, że u mnie już minęły dwa:D cudowna sukienka!

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews