Friday 17 July 2015

Years And Years.

 
Gdy spoglądam na zdjęcia, które dodaję w dzisiejszym poście, moje serce autentycznie krwawi. I nie, nie chodzi o to, że mi się nie podobają or something, gdyż w rzeczywistości jest zupełnie przeciwnie. Martwi mnie coś innego. A mianowicie? O zgrozo... - moim skromnym zdaniem wyglądam tu na jakieś 14 lat! Czyli t a k i e  t a m "jedynie" prawie cztery lata mniej, niż mam obecnie.
 
Sprawa mojego wyglądu, a raczej wieku na jaki wyglądam, nurtuje mnie już od dawien dawna.. Być może to właśnie jest kolejnym powodem, przez który nie chcę mojej 18-stki? Nevermind. I choć nie mam żadnego większego kompleksu ani obsesji na tym punkcie (do czego - z ręką na sercu - mogłabym mieć dość znaczne skłonności!), to jednak te kilkanaście fotografii budzi moje przerażenie. Ratunkiem dla mej psychiki są na szczęście zdjęcia, które ukażą się za dwa wpisy.
 
A Waszym zdaniem - naprawdę jest aż tak źle, czy nieświadomie jednak popadam w paranoję?? :P
 

ph. Anita Szczepankiewicz
 
| Facebook | Lookbook | Instagram |

10 comments:

  1. mnie ostatnio trzy razy panie w sklepie poprosiły o dowód, ale dla mnie to komplement:D

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Coz... mnie zawsze prosza o dowod, a mam 24 lata :P Na przyszlosc to zawsze lepiej :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  4. Tak czi inaczej wyglądasz świetnie :)

    ReplyDelete
  5. Super zdjęcia :)

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Cudowne i przepiękne zdjęcia ♥. Według mnie popadasz w lekką paranoję, ponieważ wyglądasz adekwatnie do swojego wieku :). I nie, nie mówię tego tylko dlatego, żeby nie sprawić Ci przykrości, mówię to, ponieważ naprawdę tak uważam. Nawet jeśli inni sądzą przeciwnie to najważniejsze jest to, abyś to Ty znała swoją wartość. Nie chcę się rozpisywać o tym tutaj, ale jeśli masz ochotę porozmawiać to zapraszam na mojego maila, bądź bloga :). Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    ReplyDelete
  7. Myślę, że nie powinnaś się tym tak przejmować. Kiedyś będziesz za to wdzięczna ;)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz młodziutko i powinnaś się cieszyć! Kiedyś będziesz za to dziękować!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews