Sunday 5 July 2015

Grey White Beige.

 
Ach, wakacje ❤ Czas szortów, spódniczek i topów bez ramiączek, czyli krótko mówiąc - coś co kocham. Na co dzień, tzn. poza miesiącami letnimi, zdecydowanie wyznaję (uznaję?) wyższość delikatnej, subtelnej elegancji nad stylem typowo sportowym/luźnym, jak zwał tak zwał. W wakacje jednak od zawsze porzucałam wszelkie wysiłki i starania, by budować jako-taki styl; chwytałam jedynie z szafy szorty, które akurat w danym dniu zyskiwały miano moich ulubionych, do tego jakaś koszulka i voilà. I choć od dawien dawna uwielbiam elegancję również w wersji wakacyjnej, to jedynym moim krokiem w tym kierunku bywało przyodziane spódniczki czy też sukienki trzy razy na krzyż przez całe dwa miesiące... W tym roku powiedziałam sobie jednak: "Ania, dosyć, weź się w garść i ogarnij. To nie może być trudne, nawet Ty jesteś ewentualnie w stanie temu podołać". Hoho, nawet udało mi się zestawić moje dwa ulubione kolory - szary oraz beżowy. I można? Można! ;)
 
 
ph. Anita Szczepankiewicz
 

12 comments:

  1. Wspaniale udało Ci się połączyć te dwa style. :) ja też zawsze mam z tym problem, ale chyba ściągnę od Ciebie ten zestaw :)

    ReplyDelete
  2. Ślicznie wyglądasz! Bardzo ładna stylizacja ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. miejska elegancja w moim stylu!
    bardzo mi się podobasz!

    ReplyDelete
  4. super zdjęcia :)

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ciekawy zestaw!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. taka elegancja na luzie, super!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ślicznie wyglądasz:) jesteś bardzo zgrabna:)
    pozdrawiam;)

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Świetnie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  10. Podoba mi się takie połączenie, sportowa elegancja. Można jednego dnia iść w kilka różnych miejsc i wszędzie pasuje. Jedyne czego mi brakuje, to jakiś minimalistyczny dodatek, naszyjnik, bransoletka i było by cudnie :)

    ReplyDelete
  11. tak sobie myślę.. chyba dawno nie widziałam Cię w obcasach! cudny żakiet!

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews