Saturday 10 August 2013

Film Reviews: 'Blue Lagoon: The Awakening'


"Błękitna laguna" - 'Blue Lagoon: The Awakening'
 
 
 
 
Cześć, cześć :)
 
To już (jak na razie :P) ostatnia recenzja filmu. Tym razem czas na "Błękitną Lagunę". Zaznaczę, że są dwie wersję tego filmu: nowsza i starsza. Najprawdopodobniej fragment starszej już miałam okazję zobaczyć, jednak tutaj przeczytacie o tej z 2012 roku.
 
Jak to w ogóle się stało, że trafiłam na ten film? Otóż siedziałam z moją przyjaciółką (oraz panią, u której się zatrzymałyśmy na Wyspach Kanaryjskich) w knajpce na południu Fuerteventury. Był tam zawieszony telewizor, na którym leciał jakiś film. Nagle pani Iwona wypaliła: "Ooo, znosi ich na skały, to musi być ciekawy film!" :)
Jak nietrudno zgadnąć, rozpoczęło się wielkie poszukiwanie i przypominanie nazwisk aktorów. W końcu ja wpadłam na to, że gra tam Denise Richards (szukałam w głowie jej nazwiska od około 15 minut...).
 
O czym jest film?
Podczas pewnej imprezy licealistka, Emma Robinson wypada z łodzi. na ratunek do wody skacze Dean McMullen. Nie pamiętam dokładnie, jak to się stało, ale trafiają oni do łodzi. Budzą się nad razem, a otacza ich jedynie ocean. W końcu dopływają do bezludnej wyspy (czyżby przypadek w nazwisku dziewczyny?!). Muszą radzić sobie sami. Pomoc nie nadchodzi, a oni jakoś nie są zbyt dobrymi przyjaciółmi. Jednak, jak się pewnie nikt jeszcze nie domyślił ( :> ) rodzi się między nimi uczucie. Ale nie żyją jak w raju, dość często się kłócą. Niby oczekują nadejścia pomocy, ale podświadomie pragną pozostać razem na zawsze, z dala od cywilizacji.
 
Pomoc jednak nadchodzi. Czy powrócą do dawnego życia? Czy Emma nadal będzie tą popularną, rozchwytywaną amerykańską nastolatką, a Dean cichym, wycofanym chłopakiem z sąsiedztwa? Rozstaną się? A może miłość zwycięży? Czy w porę zorientują się, jak silna więź ich połączyła?
 
Pozostaje Wam tylko sprawdzić :)
 
 
Hello, hello!
 
This is my last review this week (and probably this month). It's time for 'Blue Lagoon'. There were two versions of it. I have seen a fragment of older one but today you will read about the one from 2012.
 
How did it happen that I watched it? My friend, a woman that we were staying with on The Canary Islands and I were sitting in a pub on the south of Fuertevenura when Mrs Iwona said 'Oooh, they are going ahead to the rocks, it must be an interesting film!'. It's not difficult to guess that we started to look for the title and names of actors. It was me who finally remember that the name of actress was Denise Richards (after of 15 minutes of wondering...).
 
What's the movie about?
During a party on a boat, high school student, Emma Robinson falls out of it. Dean McMullan jumps to rescue her. I do not actually remember how it happened but they get up in a small boat in the middle of an ocean. Finally they get to an Island where no one lives 9is Emma's surname a coincidence?!). They have to find some food and drink on their own. Help does not come and they are not good friends at all. But, as you suppose, they finally fall in love with each other. of course, it's still not a paradise, they have arguments and all... They are waiting for help but on the other hand they would love to stay there together. Forever...
 
But help comes. Are they going to come back to their lives? Will Emma still be a popular american teen? And Dean a boring boy next door? Will they split up? Or maybe love will win? They will realise that they mean everything to each other. Hope it won't be too late...
 
The only thing you can do is to check it! :D
 
 
 
A JUŻ WKRÓTCE: / COMING SOON:
 
Książki / Books
 
"Tylko dla wybranych" / 'Private'
"Gone. Zniknęli" / 'Gone'
 
 


28 comments:

  1. Sądzę, że starsza wersja jest o wiele lepsza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się z tym. Mnie też bardziej odpowiada starsza wersja. :)

      Delete
    2. Nie oglądałam starszej, więc nie mam porównania ;/

      Delete
  2. zaraz go obejrzę :P widziałam tylko starszą wersję, a przynajmniej tak mi się wydaje ;)

    ReplyDelete
  3. Hello my dear. Thanks for the lovely comment. Of course I wanna follow each other I'm already following. Hope you'll follow me back! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  4. Hej, dziękuję :* Oczywiście dodaję do obserwowanych i czekam na Ciebie :)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Nice blog, would u like to follow each other?


    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/2013/08/daily-looks12.html

    ReplyDelete
  6. Oglądałam, bardzo fajny film ;)
    Pozdrawiam c;

    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Nie oglądałam, ale wydaje się fajny :)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To kwestia gustu, jednak według mnie taki właśnie jest :)

      Delete
  8. Nice post!
    Let me know if you want to follow each other on gfc, bloglovin, facebook and/ or pinterest.
    Overdivity

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajny film :)

    zapraszam
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Oglądałam ten film kilka lat temu, a mimo tego, nadal pamiętam cały jego plan wydarzeń.
    Na długo utknął mi w pamięci :)

    kajkams.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. w takim razie zazdroszczę morza i pewnie opalenizny! :)
    oglądałam starszą wersję. jak dla mnie - film na "+"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdecydowanie wolę góry, a i tam się bardziej opalam, gdyż tutaj nawet na plażę nie chodzę :D

      Delete
  12. Nice post!You have a great blog!
    Thanks for your comment on my blog! Of course, I want to follow each other, I'm following you now,I hope you'll do the same))

    http://marylyl.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  13. Nie widziałam tego filmu ale po takiej recenzji chyba go obejrze! ;)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Och, cieszę się :)
      I dziękuję za takie miłe słowa, Wiki :*

      Delete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews

Blog Archive