Thursday 8 August 2013

Film Reviews: 'Juno'


"Juno" - 'Juno'
 
 
 
 
Witam po raz drugi!
 
Tym razem zaprezentuję Wam trochę lżejszy film. Można się przy nim naprawdę nieźle uśmiać, zrelaksować, przemyśleć parę spraw i spojrzeć na świat z odrobinę bardziej zwariowanej strony.
 
Juno to dość specyficzna 16-letnia dziewczyna. W wyniku pewnego incydentu zachodzi w ciążę ze swoim kolegą ze szkoły. Jaka byłaby reakcja większości jej rówieśniczek? Szok, niedowierzanie, płacz, rozpacz. Tymczasem Juno kwituje to jednym słowem: "F*ck", aby już po chwili żartować sobie z dziecka i swojego losu. Zdaje się kompletnie nie przejmować tym, co się stało. Zwierza się przyjaciółce. Wpadają na pomysł znalezienia "nieprzynudzającej rodziny", która zechciałaby adoptować dziecko.
 
Nadchodzi moment przyznania się rodzicom. Reakcja ojca? "Lepsze to niż poprawczak". Razem udają się do potencjalnych rodziców zastępczych. Wszystko zaczyna układać się po myśli Juno, gdy nagle zaczyna się ona coraz bardziej przybliżać do ojca zastępczego. ten oświadcza jej, że chce rozwieść się z żoną...
 
Czy Juno odda dziecko samotnej matce? A może obudzi się w niej instynkt macierzyński i sama zajmie się bobasem? Według mnie zakończenie wydaje się być oczywiste, a jednak naprawdę byłam w szoku. Wy też pewnie będziecie :)
 
 
Hi there for a second time today!
 
This time I'm going to review a rather funny movie. You might have a lot of fun watching it, relax, think about it and change your point of view in a crazy way.
 
Juno is a specific 16-year-old girl. As a result of one stupid prank, she gets pregnant with her school mate. How do you think: what would the reaction of her friends be? They would be shocked, angry, they would cry. But not Juno. She only said 'F*ck' and started to joke! She does not even seem to care about it. With her friend, they decide to give the baby to aa 'not-boring-at-all' marriage.
 
Here comes the moment of telling the truth to parents. Reaction of her dad? 'Better a baby than a reformatory'... They visit potential parents. Everything is on the way to the happy and when Juno and potencial father become close friends. He says to her that he's going to get divorced...
 
What will happen? Is Juno going to give her baby to a single mother? Or maybe her mother instinct is going to win? Let's see. I have to admit that in spite of the fact that the ending seems to be obvious, it strongly surprised me. Maybe they same will happen to you? ;)
 
 
 
A JUŻ WKRÓTCE: / COMING SOON:
 
Filmy / Movies
 
"Mama"  / 'Mama'
"Połączenie" / 'The Call'
"Błękitna laguna"  / 'Blue Lagoon: The Awakening'
 
Książki  / Books
 
"Tylko dla wybranych" / 'Private'
"Gone. Zniknęli" / 'Gone'
 
 



50 comments:

  1. to miałam szczęście z tymi postami o włosach :D Ja o tym napisałam ze względu na to, że chcę wrócić do naturalnego koloru włosów, i troszkę je odbudować - liczyłam, że jest ktoś kto się na tym zna lepiej niż ja i ewentualnie mi doradzi :) i jasne, ze możemy obserwować, ja już :) To tym razem pozdrowienia z upalnego Krakowa :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Oglądałam ten film - zachwycił mnie :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Oglądałam, średnio mi się podobał, ale już nie pamiętam dlaczego, bo to bardzo dawno było. :) Jeśli nie pamiętam, tym bardziej niech to będzie moja recenzja. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może byłaś młodsza i nie rozumiałaś komizmu głównej bohaterki? ;)

      Delete
  4. I watch and like the movie funny and cute cool post.
    http://tifi11@blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetna recenzja, bardzo przekonuwująca ;>
    moje-zaskakujacee-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Hmm,nie oglądałam.Ale szczerze mnie zaciekawiłaś,planuję niedługo zrobić post z recenzjami filmów,także ten film sobie może jutro obejrzę i dołączy on do listy :) xx

    http://imposyhhe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. super recenzja!!!
    zachecajaca :)
    dziekuje za odwiedziny i komenta na moim blogu;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  8. Chętnie obejrzę film, dzięki za recenzje. :)
    Zaobserwowałam Cię, wydaje mi się, że ten blog jest tego warty. ;D
    Byłabym wdzięczna gdybyś chociaż weszła i sprawdziła mojego dopiero założonego bloga -> bananowyszejk.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę dużo obserwacji. ;)

    ReplyDelete
  9. Dziękuje za odwiedziny :) dodaję do obserwowanych i będę tutaj zaglądał częściej! Zapraszam do mnie, pojawił się nowy post! :)))

    www.jakub-urbanski.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. świetna recenzja! ;)
    dziękuję, za komentarz u mnie :) oczywiście dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam do mnie:
    http://madisonbeckett.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. jeśli masz ochotę możesz mnie zaobserwować na facebooku :) tam mnie po prostu trochę częściej widać i słychać :)

    https://www.facebook.com/NoMoreSurprises

    ReplyDelete
  12. Sure we can follow each other. I have followed you on GFC. I hope you follow me back. Hollie x

    ReplyDelete
  13. Thank you so much for following my blog and leave a comment and I follow you too.:)

    http://www.blogfromma.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Oglądałam ;) film całkiem ,całkiem .
    świetny post ;)

    ReplyDelete
  15. have to watch http://differentcands.blogspot.kr/2013/08/my-wedding-dress.html

    ReplyDelete
  16. nie oglądałam,ale może się skuszę :D

    ReplyDelete
  17. Muszę obejrzeć! ;] + informuję o nowym poście, który przypomina jakąś odskocznię od tematów bloga. 'Co byś wybrał?' http://ilikeiting.blogspot.com/ Zapraszam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, już widziałam!
      Świetny, genialny fragment :)

      Delete
  18. świetna recenzja, chętnie obejrzę ;)

    ReplyDelete
  19. Jeszcze nie oglądałam tego filmu, ale mnie zachęciłaś ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  20. It really is a nice movie. Watched it a while back and would definitely see again some time. x

    ReplyDelete
  21. This is a great movie. I am following you back on GFC.

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. This one I have already watched several years ago :p

    www.mykindofjoy.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Nie oglądałam. Muszę zobaczyć ;)

    ReplyDelete
  24. Oglądałam, oglądałam! Co prawda już kawał czasu temu, ale z tego co pamiętam nie do końca ten film mnie wciągnął. Mimo to w tych czasach można to spokojnie podciągnąć pod codzienne sytuacje:) Pozdrawiam Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews

Blog Archive