Monday 19 August 2013

Oasis Park.


"Im lepiej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta..."
'The better I know the people, the more I love animals...'



 Witajcie!

Dzisiaj zaprezentuję Wam mieszkańców Oasis Parku na Furteventurze. Zapewniam Was, że naprawdę warto wydać te 25 euro na wstęp. Jest to idealne miejsce dla kogoś, kto ma wszystkiego dosyć. Zwierzaki naprawdę potrafią zdziałać cuda (wiem to z własnego doświadczenia ;p).

Ja osobiście mam manię na punkcie żyraf, więc gdy zobaczyłam ich wybieg, wpadłam w niesłychaną euforię. A które zwierzęta do Was najbardziej przemawiają? :)
_________________________________________________________________

Hi there!

Today I present you citizens of Oasis Park on Fuerteventura. It's really worth spending 25 euros to enter! It is a perfect place for someone who's fed up with everything. Animals might do miracles (I know it from myself :P).

I am mad about giraffes so when I saw them I fell in huge euphoria. Which of these do you like most? C:


Żyrafy? /Giraffes?
Zebry? /Zebras?
Wielbłądy? /Cammels?
Strusie? /Ostriches?
Słonie? /Elephants?
Papugi? /Parrots?
Lwy morskie? /Sea lions?
Lemury? /Lemurs?
Węże? /Snakes?
Albo może jednak krokodyle? /Or maybe crocodiles?


Facebook | Instagram | Ask.fm |

24 comments:

  1. Do mnie lemury i papugi <3
    Bardzo dziękuję za nominowanie i obserwuję :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : www.blue-milly.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. Żyrafki! Pierwszy raz widziałam je niedawno kiedy byłam w Warszawie. Bardzo mi zależało na tym, aby je właśnie zobaczyć. Są megaśne!

    ReplyDelete
  3. wspaniałe zdjęcia, ja kocham zwierzaki, chętnie bym odwiedziła takie miejsce ! ;)

    ReplyDelete
  4. Lwy morskie są cudne :))

    our-womenly-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. I'm a animal lover really enjoy this post and you have amazing pictures. Great Job.
    http://tifi11@blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie:)
    Oczywiście obserwuję ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    ReplyDelete
  7. Zazdroszczę :))
    Mogłabyś wejść na mój blog i poklikać w banner sheinside pare razy :)
    Bardzo proszę <3 Napisz w kom że kliknełas :))
    Odwdzięczę sie jakoś :)
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Zazdroszczę!! Byłam w podobnym zoo, ale w Kopenhadze ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  9. Ale tam świetnie ;)
    Super zdjecia!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam zwierzęta ;)

    ReplyDelete
  11. dziękuję za nominację, to już kolejna;) niestety nie bawię się w tego typu akcje, ale bardzo dziękuję i obserwuję:) pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  12. skąd ten cytat? czyżby coś się stało?
    zdjęcia świetne ;)

    living-vogue.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie, po prostu cytat dał mi do myślenia ;D
      Dziękuję bardzo :)

      Delete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews

Blog Archive