Thursday 15 August 2013

Liebster Blog Award 7


Liebster Blog Award



Hej, kochani!

Jak się okazuje, zostałam ponownie nominowana do L.B.A.!!! Tym razem przez http://draco-malfoy-i-hermiona-granger.blogspot.com/ za co jej serdecznie dziękuję :)
Zasady oraz pytania ode mnie do nominowanych znajdziecie w poście "Liebster Blog Award" --> KLIK
____________________________________________

Hi guys!

As it turned out, I was nominated to the L.B.A for the 7th time!!! Thank you, http://draco-malfoy-i-hermiona-granger.blogspot.com/ ;)
The rules and the question that I ask other blogger are to find in post 'Liebster Blog Award' --> CLICK

Pytania do mnie:
Questions that I was asked:

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga? / Why did you start a blog?
    To był impuls, który tlił się we mnie od dawna. / It was a quick decision that I wanted to make for a long time.

2. Jakie masz plany związane z blogiem? / What are your plans about the blog?
    W najbliższym czasie? Opublikować posty o podróży na Wyspy Kanaryjskie, a później przekształcić blog w bardziej modową stronę. A w przyszłości? Prowadzić go możliwie jak najdłużej.. / Now? Publish some most from my journey to The Canary Islands and then make my blog rather about fashion. In the future? Run it as long as possible..

3. Harry, Ron czy Hermiona? Dlaczego? / Harry, Ron or Hermiona? Why?
    Hermiona. Bo najładniejsza ;p  / hermiona. because she is most beautiful :P

4. Dramione czy Hinny, dlaczego? / Dramione or Hinny, why?
5. Jaki dom w Hogwarcie? / Which house in Hogwart?
6. H. Potter czy D. Malfoy? H. Potter or D. Malfoy?
7. Jaki patronus, dlaczego taki? / Which patronus and why?
8. Ulubiona postać z HP? / Your favourite character from HP?
9. Ulubiony nauczyciel z HP? / Your favourite teacher from HP?

Nie oglądałam żadnej części "Harry'ego Potter'a", nie czytałam i nie mam zamiaru... / I have never seen or read any part of 'Harry Potter'...

10. Czy masz jakieś inne blogi? / Do you have any other blogs?
      Kiedyś miałam, obecnie tylko "Annffashion". / Some time ago - yes, but now only 'Annffashion'.

Nominuję:
I nominate:

(w porządku alfabetycznym)
(in an alphabetic order)

27 comments:

  1. nice post <3

    http://miela-tahril.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Congrats dill great question and answers now we know you a little more.
    http://tifi11@blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fajnego masz bloga!!! <3
    Obserwuje, czekam na rewanż. :d

    przyjaciele-zawsze-razem.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Oj, ja już nie przyjmuję nominacji do LBA :) Nie czytałaś i nie oglądałaś HP? :) A to mnie zdziwiło :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  5. Gratuluje nominacji ;) Lubię takie posty, bo można dużo dowiedzieć się o blogerkach ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja już jestem wśród Twoich followersów :>

      Delete
  6. Dziękuję za nominację ; D
    + dodałam do obserwowanych ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również dziękuję.
      + nie ma za co, Karola :*

      Delete
  7. Jakaś fanka Harrego zadawała pytania ;))
    ja też nie czytałam HP, ale widziałam dwie pierwsze części :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wystarczy wejść na bloga, by zobaczyć jaka fanka ;p

      Delete
  8. Ciekawe odpowiedzi ;) oczywiście obserwuję pozdrawiam
    http://www.greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ciekawe odpowiedzi! Cała ta akcja bardzo mi się spodobała- na podstawie niewielu pytań, można dowiedzieć się o kimś całkiem sporo ;)
    Pozostając przy temacie, nominowałam Cię również i ja! :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    http://pierwszy-motylek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Fajne odpowiedzi ;) Gratuluję Wszystkim nominacji :D
    Obserwujemy? Zacznij! Odwdzięczę się! Tylko zostaw u mnie adres bloga:)
    http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Gratuluję, a co do tego, że nie czytałąś Harrego Pottera-żałuj!:) Ja czytałam wszystkie części po kilka razy:) Zapraszam do siebie na konkurs-można wygrać perfumy!:) www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  12. Hi! Thanks for the comment on my blog - just follow me first and I will return the favor! Promise =)
    - Che

    style-che.com

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews

Blog Archive