Monday 26 August 2013

Sporty Set.


"Zanim cokolwiek osiągniesz, musisz od siebie oczekiwać..."
'To achieve anything, you have to expect something from yourselves first...'


Hej hej.
Wczoraj ukazał się ostatni post o Wyspach Kanaryjskich. W kilku najbliższych postach mam zamiar pokazać moje stylizacje z tego właśnie wyjazdu (oczywiście zostawiając najlepsze na koniec ;p).
Dzisiejszy set należy do tych sportowych. Idealnie nadał się na wycieczkę rowerową po miasteczku, w którym mieszkałam (kilk klik). Jasnoszary top oraz szorty w kolorze khaki to idealne połączenie na upalne popołudnie. Do tego moje niezastąpione trampki w kwiaty, które po powrocie niestety musiałam wyrzucić... ;/
Żeby włosy mi nie przeszkadzały, związałam je w byle jaki kok (i tak wiatr go po krótkim czasie by rozwalił). :)

Hi hi.
Yesterday the last post about The Canary Islands was published. In some following ones I will show you my outfits from that holidays (of course leaving the best for the end ;p).
Today's set is a sporty one. It was perfect for a bicycle trip through the town that I stayed in (click click). Light grey top and khaki shorts were great in a hot afternoon. And finally my favourite floral sneakers (which I had to throw away when I came back). ;/
So that my hair didn't disturb me I made a sloppy bun (the wind would damage it any way). :D

top - C&A | shorts - C&A | sneakers - small shop


Facebook | Instagram | Ask.fm |

13 comments:

  1. Nice look, the shoes are so cute!!


    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/2013/08/daily-looks14.html

    ReplyDelete
  2. widoki cudowne, stylizacja klasyczna ale przede wszystkim wygodna na takie wypady:) no to musisz kopic kolejne buciki w kwiaty, w końcu w tej chwili to dominujący trend! Pozdrawiam i.. zapraszam do siebie Pola <3

    ReplyDelete
  3. Ładne zdjęcia :)

    http://our-womenly-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. świetne trampki! ;)

    ReplyDelete
  5. Very nice pictures!
    http://misscarrie79.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/pages/Misscarrie79-Fashion-Blog/125226864298074

    ReplyDelete
  6. Mega widoki, fajna stylizacja ;-)

    Zapraszam mery-madeline.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Od razu powiem szczerze: dla mnie co druga dziewczyna tak wygląda. Ale to nie znaczy, że coś jest nie tak. :) Po prostu to dla mnie nie jest nic nadzwyczajnego w sensie mody. :) Ot, wygoda na upał.
    Za to sceneria jest mega!

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews

Blog Archive