Monday 26 August 2013

Neon Colours.


"Miłość, która jest gotowa nawet oddać życie, nie zginie..."
'Love that is ready to give up one's life, won't die...'


Witam po raz drugi. Z góry przepraszam za mój niekorzystny wygląd, ale tego dnia było dość gorąco, a do tego przez brak czasu sesja trwała jakieś 10 minut... Na wizytę w stolicy wyspy, Puerto del Rosario, wybrałam neonową, różową bluzkę oraz chabrową mini spódniczkę, baleriny oraz torebkę w podobnym kolorze i oczywiście moje ukochane awiatory. Gdyby jeszcze niedawno ktoś mi powiedział, że połączę tak wyraziste barwy w jednym outficie, nie uwierzyłabym. Ale co tam, wakacje to wakacje :)

Hello for the second time today. For advance, I apologise you for my strange appearance but it was hot on that day and I had only 10 minutes to take the photos... For the visit in capital city of the island, Puerto del Rosario, I chose a neon pink top and a cornflower mini skirt, balerines and little bag in simila colours and my favourite aviators. If someone told me that I would wear such colourful clothes on one day, I woulnd't believe. But holiday is holiday! C:

top - C&A | skirt - C&A | shoes - small shop


Facebook | Instagram | Ask.fm |

18 comments:

  1. Zazdroszczę takiej pogody,bardzo ładny zestaw :)


    Mogłabyś kliknąć w baner SheInside na moim blogu ? Zostało mi mało czasu,a muszę zdobyć 100 kliknięć.Z góry dziękuję.Pozdrawiam.imposyhhe.blogspot.com
    xoxo

    ReplyDelete
  2. bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam również do obserwowania - odwdzięczę się :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. uwielbiam połączenie granatu z neonowym rózem ! Bosko!

    ReplyDelete
  4. Super połączenie ;) Zazdroszczę takich wakacji!! ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, również pozdrawiam. Buziaki :)

      Delete
  5. Śliczny kolor tej spódniczki *__*
    zapraszam: http://lulusioowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładne kolory! I wcale nie wyglądasz niekorzystnie. :)

    ReplyDelete
  7. cute :)

    thescarletdiaries.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. Te kolory bardzo do ciebie pasuja :) . Spódniczka jest sliczna :* . Szczególnie kolor jesr mega *,* mamy troche inne gusta . Ja wole luźny spotrowy styl heheh xd. Dresik i luźny t-shirt . Ale ten zestaw podoba mi sie . U mnie nowa notka .
    ukryte-mysli.blogspot.com
    Pozdrawiam :*.

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews

Blog Archive