Thursday 29 August 2013

Khaki Dress.


"Życie z drugim człowiekiem polega na tym, że zaczyna się lubić jego dziwactwa..."
'Life with a second person is that you like their quirks...'


Sukienka w kolorze khaki świetnie się spisała na wieczornym spacerze. Ma ona specjalną gumkę powyżej talii, którą oddziela część górna od dolnej, oraz halkę nadającą jej zwiewności. Co do dodatków, zdecydowałam się na brązowe baleriny, torebkę oraz awiatory (mam nadzieję, że jeszcze Was nimi nie zanudziłam :P).

Khaki dress was great for an evening walk. It has something special over the waist (i have no idea how to call it in English) sparing the upper and lower part of the dress and a petticoat that makes it airy. What about the accessories? I chose brown shoes, bag and aviators (I hope that I didn't drive you bored with them ;p).

 dress - C&A | shoes - small shop


Facebook | Instagram | Ask.fm |

15 comments:

  1. świetna sukienka ;)

    ReplyDelete
  2. piękna sukieneczka :)
    pozdrawiam :) buziaki :***
    zapraszam do mnie i do obserwowania :)

    ReplyDelete
  3. Very pretty dress doll.
    http://tifi11.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczna sukienka :)

    im-getting-butterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Tegorocznego trendu na gumkę w pasie nie znoszę. :)

    ReplyDelete
  6. Sukienka naprawdę piękna ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  7. Śliczna sukienka ;*
    zapraszam: lulusioowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Sukienka ładna tylko kolor mi nie psuje :) . Tak jakby nie był dla ciebie . Tobie byłoby ładnie w takiej sukience ale moze w kolorze niebieskim ? Albo coś ala beż ? :)
    Znaczy to tylko moja opinia . Nie musisz jej brać do siebie :)

    ukryte--mysli.blogspot.com nowa nocia zapraszam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niebieski niekoniecznie.. Ale beż byłby całkowicie okej. :)) Niestety, tylko taki kolor był dostępny :(

      Delete
  9. The khaki dress looks great, and I'm going to use it to match my modern bag. Thanks for sharing.

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews

Blog Archive