Monday 9 September 2013

The Ocean Of Tears.


"Człowiek bez pasji nudzi swoją duszę..."
'Human without passions makes his soul bored...'


Na blogu wielokrotnie powtarzałam, jak ważne są dla mnie góry. Polskie góry. Ale to nie o nich dzisiaj będę się rozwodzić. A przynajmniej nie do końca, bo o tym, dlaczego tyle dla mnie znaczą, napiszę kiedy indziej.
I have always told how the mountains are important for me. Polish mountains. But it's not today's subject. Not exactly, because I will tell you why I love them so much on some other occasion.

Za górami najbardziej tęsknię, gdy jestem nad zbiornikiem wodnym. Jeziorem, rzeką, morzem. Trochę paradoksalne, zwłaszcza gdy mieszka się w Gdyni, niecałe pięć minut na piechotę do plaży. Porównując sobie wielkość Bałtyku z Atlantykiem, wyobraźnie sobie, jak bardzo musiałam tęsknić za Zakopanem, Szklarską Porębą i Beskidami na Wyspach Kanaryjskich. A tym bardziej będąc na plaży. Patrzyłam na ocean, a przed oczami miałam Giewont, Morskie Oko, Rysy. Nastrój poprawiało mi tylko to, że w sierpniu i tak miałam jechać w góry. Jak co roku. Ale po powrocie okazało się, że... z wyjazdu nici. Z powodu remontu mieszkania musimy być cały czas na miejscu...
I miss mountains most when I stay near some water. A lake, a river, a sea. It's a paradox when you live at the seaside and have only five minutes on foot to reach the beach. When you look at The Baltic Sea and Atlantic Ocean, which is bigger? So, imagine my longing for Tatra Mountains when I stayed on The Canary Islands. Mainly while I was spending time on the beach. I was in a good mood only beacause of that I knew I would go to south of Poland when I come back. Like every year. But when I was back it turned out that... I wouldn't! My parents had to be at home because of renovation of our flat...

Wydaje mi się, że na tych zdjęciach widać moją tęsknotę za górami. A ci, którzy czują to co ja, chyba zobaczą ją w moich oczach :)
I think you can see my TĘSKNOTA for mountains on these photos. And those who feel the same will see that in my eyes :>

ph. Marta Stokowska
dress - Bershka
Facebook | Instagram | Ask.fm |

25 comments:

  1. Ja wolę morzę ;) Byłam tylko raz w górach i nawet było fajnie. Nad morzem jestem częściej, bo mieszkam w Danii, a tu tylko morze jest ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. Jesteś z Gdyni? Bo ja z Gdańska :D ja wole morze,plaze itp.
    Zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  3. ja ta tesknie za morzem. gor nie znosze!

    ReplyDelete
  4. ładnie Ci w tej sukience!;)

    ReplyDelete
  5. Ja zdecydowanie wolę morze niż góry, ponieważ te kojarzą mi się z czymś zimnym. Pierwsze skojarzenie do głowa 'góra' to 'śnieg', a na samą myśl o nim telepię się z zimna :)
    Piękne nogi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi z kolei góry kojarzą się z ciepłem oraz pięknymi widokami, nigdy nie byłam w górach zimą! ;P
      Dziękuję bardzo <3

      Delete
  6. cudne zdjecia :)

    Jasne, ja już obserwuję, wiec licze na Ciebie,
    xxx

    ReplyDelete
  7. świetny blog ♥
    dziękuje za komentarz u mnie :),
    pewnie, że obserwujemy!
    Ja już, czekam na Ciebie:*

    ReplyDelete
  8. boska sukienka :D
    +może obserwujemy >?

    ReplyDelete
  9. śliczna sukienka :)
    Obserwujemy :)
    zapraszam do polubienia: https://www.facebook.com/pages/Magia-Si%C3%B3str/355740617870839
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. super sukienka i świetna figura :)

    ReplyDelete
  11. świetna sukienka. Ja mam trochę góralskiej krwi i wprost uwielbiam tą góralską kulturę,obyczajowość, tradycję ;)

    ReplyDelete
  12. Teraz wszystko jasne! Ja mieszkam bliżej gór i przez cały rok tęsknie za morzem. Piękna sukieneczka uwielbiam kwiecisty motyw, masz idealną sylwetkę! W końcu trzeba zabrać się do pracy. Chciałabym uzyskać taką samą <3 Pozdrawiam Pola <3

    Zapraszam do swojego świata <3

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews