Friday 5 July 2013

From 2012 to 2013...


"Chcę trochę czasu, bo czas leczy rany"
'The only thing I want is time because time heals all wounds"





Zdjęcia z sesji, którą Wam dzisiaj zaprezentuję, zostały wykonane rok temu w czerwcu. Wybaczcie mi, ale obiecuję, że już niedługo pojawią się tutaj aktualne sesje :)

Photos which I show you today were taken last year in June. Sorry, I promise there will be many up-to-date sessions soon ;)



Gdy całkiem niedawno natknęłam się na te zdjęcia, zaczęłam się zastanawiać nad tym, jak szybko czas upływa. 

Czerwiec 2012 roku. Ile się od tego czasu wydarzyło... Finał Euro 2012 (zwycięstwo mojej ukochanej Hiszpanii), niezapomniane wakacje w górach, wycieczka klasowa do Warszawy, cały zimowy sezon (gdy co weekend chodziłam ze znajomymi na lodowisko, wtedy gdyński MDK stał się moim drugim domem :) ), cudowny sylwester, całe ferie spędzone na lodowisku, wreszcie egzaminy, wycieczka szkolna do Niemiec (o niej w kolejnym poście), w końcu bal gimnazjalny, zakończenie roku szkolnego, początek wakacji i... ZAŁOŻENIE TEGO BLOGA :D

A teraz jest lipiec 2013 roku. Tak, zdecydowanie dużo się zmieniło. Mam wrażenie, że ja też się zmieniłam. Na lepsze, mam nadzieję ;)

__________________________________________________

When I found these photos some days ago, I started to think how fast time runs these days.

June 2012. You can't imagine how much has changed since than. European Cup 2012 (won by my favourite team - Spain), holidays in mountains that I will never forget, school trip to Warsaw (capital city of Poland), winter season spent on the ice-rink with my friends, wonderful New Year's day, winter break on the ice-rink, junior high school exams, school trip to Germany (I'll write more in the next post), junior high school party, the end of the school year, beginning of the holidays and... STARTING THIS BLOG :D

Now, it is July 2013. I changed so much. I feel it. I hope it was a good change ;)




Mam wrażenie, że dawniej czas upływał wolniej. Podam banalny przykład: w przedszkolu co roku w Tłusty Czwartek dostawaliśmy pączki. Zawsze się z dzieciakami tego spodziewaliśmy, przecież to była tradycja! Wydawalo się, że wieloletnia. A tymczasem do przedszkola chodziłam tylko 3 lata.

Podstawówka. Kolejne 6 lat, około 40% mojego dotychczasowego życia. Przeżyłam w niej tylko 6 wakacji, a odczuwam to jakby były ich setki. No, może dziesiątki...

Wbrew pozorom gimnazjum nie minęło mi szybko, chociaż poszczególne klasy owszem, a trzecia zwlaszcza. Pytam się czasem moich rodziców o ich przemyślenia na ten temat. Mają podobne - kiedyś czas leciał o wiele wolniej.

_________________________________________________


I have a feeling that some years ago the time didn't run so fast. Let's give a funny example: when I was in the kindergarten, on the last Thursday before Lent we were given donuts. It seemed to be a tradition while I spent only 3 years there.

The same was in primary school. I spent 6 vacations then but for me there were hundreds of them ;)

You might think that junior high school seems to last shorter than 3 years. Actually, the time ran slowly, but on the other hand I didn't realise when 3rd class ended. Sometimes I ask my parents if they feel the same. The answer is: 'when we were young, the time ran slowly and slowly'...




Zastanawiam się, czym jest to spowodowane. Być może szybkim trybem życia, pogonią za karierą, wygórowanymi ambicjami? 

Co  W y  o tym myślicie? Co Wam pozwala oderwać się od rzeczywistości? 
Czekam na Wasze komentarze :)

________________________________________________


I wonder what's the reason of that. Is it caused by quick lifestyle? High ambitions? Or maybe  thinking about your career permanently?

What do  y o u  think about it? What makes you feel relaxed in such a fast lifestyle?
I'm waiting for your comments C:




dni do podróży mojego życia...

days for the trip of my life...

14 comments:

  1. Lovely photos. I also went to Canary Islands this spring. Wonderful place!

    ReplyDelete
  2. bardzo fajnie...życzę powodzenia:)oraz cudownej podróży:)

    ReplyDelete
  3. Dziękuję bardzo! I pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  4. Zdecydowanie czas bardzo szybko ucieka :(
    Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam - Rosa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Delete
    2. Rzeczywiście dużo się u Ciebie przez rok wydarzyło ;)
      Zdjęcia są fajnie, co z tego że nie aktualne ;) Ja też tak wstawiam stare zdjęcia..
      Pozdrawiam i zapraszam ;)
      http://codzia-blog.blogspot.com/

      Delete
    3. Dzięki, na pewno zajrzę :)

      Delete
  5. Super fotki :)
    ZAPRASZAM do siebie :
    http://natalijafashion.blogspot.com/ ...Jak ci się spodoba to zaobserwuj :) Byłabym wdzięczna ,gdyż niedawno zaczęłam :)

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews