Tuesday 16 July 2013

The Versatile Blogger Award 2

 
The Versatile Blogger Award 2
 
 
 
Cześć!
 
Kolejna nominacja... Tym razem do T.V.B.A., dzięki http://kindziolinka.blogspot.com/ :D
Osoby nominowane przeze mnie zasady konkursu znajdą w poście "The Versatile Blogger Award --> klik :)
 
___________________________________________
 
Hi!
 
And second nomination today... This time to T.V.B. Award by http://kindziolinka.blogspot.com/ :D
These who are nominated by me can find the rules in the note titled 'The Versatile Blogger Award' --> click ;))
 
 
7 faktów o mnie:
 
1. Przeczytałam książkę o reprezentacji Hiszpanii oraz biografię Ikera Casillasa, którego uwielbiam.
2. Kiedyś nie chciałam mieć zwierząt, bo wiedziałam, że prędzej czy później zdechną (i nadal nie mam).
3. Mam wadę wzroku (krótkowzroczność), ale nie lubię nosić okularów.
4. Nie lubię nigdzie wychodzić ze znajomymi.
5. Uwielbiam oglądać komedie, Boże Narodzenie (a raczej Wigilia) bez "Kevina samego w domu" to dla mnie Wigilia może nie stracona, ale nieudana.
6. Mam tendencję do trafiania na fantastyczne zespół w grudniu (Evanescence - grudzień 2011 roku, Three Days Grace - grudzień 2012).
7. Nie przeczytałam żadnej części "Harry'go Pottera", nie obejrzałam żadnej jego części, nigdy nie widziałam "Titanica" i na razie nie zamierzam.
 
_____________________________________________
 
7 facts about me:
 
1. I have read a book about Spanish football team and Iker Casillas' (whose fan I am) biography.
2. Soem years ago I didn't wish to get a pet because I was aware that it would faster or longer die (and I still don't habe any).
3. I have myopia but I dislike wearing glasses.
4. I'm not keen on hanging out with my friends.
5. I love watchign comedies, Christmas Eve without 'Home Alone' isn't that for me and my family.
6. I tend to find some great bands in December (Evanescence - December, 2011, Three Days Grace - December,2012).
7. I've never read or watched 'Harry Potter' nor 'Titanic' and I'm not going to.
 
 
Blogi, które nominuję:
Blogs that I nominate:
 
(w kolejności alfabetycznej)
(in an alphabetic order)
 
1. Amore
13. Paula
 
:))
 



12 comments:

  1. Dziękuję bardzo za nominację :* obserwuję oczywiście :*

    superphot.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. 6 fakt jest dość dziwny, ale ciekawy :D

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, no wiem ;D
      dzięki.

      Oczywiście, wpadnę w wolnej chwili. ;)

      Delete
  3. dziękuję za nominację obserwuję , http://staybloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Na TDG natrafiłaś w grudniu? Myślałam, że jakoś później. Poza tym, czekam na kolejne posty, bejbe ; **

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, no właśnie w grudniu :)
      PS naprawdę nie możesz komentować ze swojego konta nie mając bloga?! ;/

      Delete
    2. Ha ha ha. No mogę jednak :)17 July 2013 at 10:13

      :D hahah

      Delete
    3. YYY, coś Ci się nazwa Słońce porypała ;*

      Delete
  5. Dziękuje za nominacje ;**
    oczywiście obserwuje ; *

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews