Wednesday 10 July 2013

Liebster Blog Award 2


Liebster Blog Award 2


Hej :D

Dzisiaj mialam trochę inne plany co do posta, ale okazuje się, że znowu zostałam nominowana do Liebster Blog Award! To już drugie wyróżnienie, tym razem dzięki http://by-lolka.blogspot.com/ :)

Zasady i moje pytania do nowych nominacji znajdziecie 2 notki wstecz, czyli tutaj --> klik

___________________________________________________________

Hi!

I had different plans for today's note but it turned out that I've received a second nomination for The Liebster Blog Award! This time it was by http://by-lolka.blogspot.com/ :)

The rules and my questions you can find 2 posts ago --> click :D





Oto pytania, które otrzymałam tym razem (+odpowiedzi):
These are the questions that I was asked this time (+my answers):

1. Co nakłoniło Cię do założenia bloga? / What made you start blogging?
    Chęć podzielenia się z ludźmi moimi spostrzeżeniami, stylizacjami itp. / I wanted to share my feelings with other people etc.

2. Według Ciebie najlepsza pogoda jest gdy...? / What is the best weather iin your opinion?
     Taka, która z reguły powinna być danej pory roku. / Such which is appropriate for a season. 

3. Jakie jest Twoje ulubione miejsce spotkań z przyjaciółmi? / What's your favourite place to meet with your friends?
    Dopiero niedawno zaczęłam wychodzić ze znajomymi, więc jeszcze poszukuję takich miejsc.  / I have started hanging uot with them recently so I am looking for some interesting places now.

4. Czy Twoja najbliższa rodzina wie, że prowadzisz bloga? Czytają go? / Do your family membes know that you have a blog? Do they read it?
    Nie, nie wiedzą. Wczoraj dowiedziala się o tym moja najlepsza przyjaciółka. / No, they don't. Yesterday, i told my best friend about it.

5. Jaka jest Twoja ulubiona bloggerka? / Who is your favourite blogger?
    Eve Gore, Raspberry and Red, Ankyls. 

6. Jaki jest Twój wymarzony pokój? / How would your dream bedroom look?
    Tak, jak urządzę go kiedyśtam po remoncie w mieszkaniu :) / Like the one that i am going to have after some repairs in my flat in the future C:

7. Uprawiasz jakieś sporty? Jakie? / Do you do any sports? If so: what?
    Amatorsko: bieganie, rower, rolki, a zimą łyżwy. / I ride a bike, run, go skating, in winter I go ice-skating.

8. W jakim wieku dostałeś swój pierwszy telefon? / How old were you when you got your first mobile phone?
    To było po trzeciej klasie, czyli jak miałam 9/10 lat. / It was when I graduated from 3rd class in primary school so I was 9 or 10.

9. Jaki prezent najbardziej Cię ucieszył? / What was a gift that made you smile?
    Obrazek żyrafy naszkicowany przez tatę mojej przyjaciółki. / A picture of a giraffe drawn by my best friend's dad.

10. O czym marzysz? / What's your biggest dream?
      O tym, żeby nigdy się nie rozwieść i urodzić dziecko. / To never ever get divorced and to have a baby.

11. Chcesz być taka jak...? Dlaczego? / Who would you like to be? Why?
      Chciałabym być jak moja przyjaciółka Zuza - nigdy nikogo nie udaje, zawsze jest sobą, bez względu na konsekwencje. / I wolud like to be such a erson as my friend Zuza - she is always herself, never imitate anyone else, despite the consequences.



Blogi, które nominuję:
Blogs that I nominate:

(w kolejności alfabetycznej)
(in an alphabetic order)






dni do podróży mojego życia...
days for the trip of my life...






26 comments:

  1. Super odpowiedzi =) .
    + Obserwujemy ?
    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Rozczuliłaś mnie odpowiedzią o swoich marzeniach. Ja najbardziej na świecie chciałabym wyjść za mąż za mężczyznę, którego będę kochać i który będzie kochał mnie.
    Pozdrawiam i ściskam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej, dziękuję, a mnie wzruszył Twój komentarz ;*

      Delete
  3. dziękuje za nominację :)
    również obserwuje ;*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Fajne odpowiedzi ;)


    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. gratuluje nominacji. ;)
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. gratuluję nominacji :) fajne to na końcu. 11 dni do podróży mojego życia :) zaobserwowałam.

    www.bloggerka-wernixoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Gratki^^
    Pozdrawiam i proszę tylko o wejście i dodanie głosu do mojej ankiety^^
    miss-hanuss.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Gratuluję nominacji.
    Ja takiego czegoś nie lubię, a zwłaszcza gdy ktoś mnie nominuję >.< Dlaczego - gdyż to zwykła zabawa z pytaniami.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację, ale jednak z drugiej strony mozna zdobyc troche czytelników ;)

      Delete
  9. Może to dziwne, ale bardzo lubię czytać takie notki :D

    Psst! Zastanawiałaś się kiedyś, jak to naprawdę jest być gwiazdą? Patrząc nie tylko na blaski, ale i cienie takiego życia? Zapraszam - http://aleeexsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Dzięki za nominację. ;) Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma sprawy słońce :)
      ja również pozdrawiam ;*

      Delete
  11. Bardzo dziękuję za nominację :)
    Obserwuję...
    smuszka12.blogspot.com

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews