Wednesday 10 July 2013

Wild Shopping...

 
"Milionerem kobieta może uczynić jedynie miliardera"
'The only man who woman can make a milionaire is a bilionaire'
 
 
 
 
 
 
W sobotę wybrałam się z rodzicami na zakupy do centrum handlowego Port Rumia, żeby dokupić rzeczy potrzebne na wyjazd (typu okulary przeciwsłoneczne z filtrem).
 
Zakupy ze mną to zawsze ciekawa sprawa. Bardzo często jest tak, że jedziemy kupić kurtkę dla mamy/koszulę dla taty, a wracamy z pięcioma siatkami całkiem nowych ciuszków, których szczęśliwą posiadaczką jest nie kto inny, ale ja :)
 
Tak też się stało i tym razem. W zamierzeniu mieliśmy znaleźć tylko wspomniane wyżej okulary oraz balerinki. Po dość krótkim jak na mnie, bo trwającym około dwóch godzin, dzikim buszowaniu po sklepach, opuściłam galerię z szerokim uśmiechem na twarzy oraz okularami, sandałami, spodniami, bluzką oraz kurtką...
 
Moje nabytki zobaczycie już wkrótce na blogu, a tymczasem obejrzyjcie sobie prześliczną koszulę, którą wypatrzyłam w C&A. Niestety, kosztowała ok. 70 zł, więc jako miłośniczka wyprzedaży poczekam aż cena zmaleje tak gdzieś o połowę.
 
UWAGA: top oraz spodenki należą do mnie :)
 
Dobranoc, śpijcie dobrze ;*
 
 
 
 
On Saturday, I went to 'Port Rumia' shopping centre to be some neccessary Staff for my journey (such as sunglasses with special filtre).
 
Shopping with me is kind of interesting. When we go to buy a jacket for my mum/a shirt for my dad, we usually come back with 5 bags with clothes whose new owner is no one but me :)
 
We wanted to buy only sunglasses and some summer shoes. After 2 hours of wild searching through the shops, which is short time for someone like me, I left the centre smiling and holding sunglasses, sandals, trousers, a top and a jacket...

 I will show you them soon but now you can see a shirt that I saw in C&A. It cost 70PLN so I (as a bargains' lover) am going to wait until it's price is 50 er cent lower ;)
 
ATTENTION: top and shorts are my belongins.
 
Good night!!! :D
 
 
 



43 comments:

  1. śliczna ta koszula :)
    a zakupy z rodzicami zawsze są ciekawe :D

    mijn-dromen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetna koszula :)Uwielbiam takie :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super koszula :)

    http://natalijafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładna ta koszula <3

    http://klaaaaudyna1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. genialna ta koszula*,*

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię:*
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetna jast ta koszula blog super bardzo mi się podoba :) Ja dopiero zaczynam ;) Ciekawe posty.


    http://forever-shopping-blog.blogspot.com/
    zawsze się odwdzięczę ;)

    ReplyDelete
  7. Fajnie jesteś ubrana :3
    Dobranoc :*

    Jeśli będziesz miała czas, wpadniesz na mojego bloga?
    palyna-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pewnie :)
      Już byłam kilka razy, ale z chęcią wpadnę znowu ;)

      Delete
  8. Śliczna ta koszula ;)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. to u nie też ciężko, ale w tym sensie że ja nie lubie zakupów ;D

    ReplyDelete
  10. Lovely blog! I would like to follow, but there is some link trouble, I try it tomorrow
    Thanks for sweet comments)
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  11. moim zdaniem opłaca się kupować na wyprzedażach :>

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    ReplyDelete
  12. Fajny blog! :)

    Jeśli chcesz wpadnij na mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Fajne zdj^^
    Pozdrawiam
    miss-hanuss.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Według mnie nie najlepsze, bo zrobione w przymierzalni, nie mniej jednak dziękuję :-)

      Delete
  14. Śliczna koszula :>
    Co do zakupów, też tak zawsze mam ;D
    adgjh.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Zapraszam do mnie :3
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    http://sara-saar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Też zawsze czekam na wyprzedaże :D
    Pozdrawiam - Rosa

    ReplyDelete
  17. Wyprzedaże najlepsze! :)

    zachęcam do obserwacji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Szczegóły na blogu --> palyna-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaahahahahahaahah znowu?!
      no nic, DZIĘKUJĘ BARDZO :D

      Delete
  19. Ojej, jaka sliczna koszula!
    Bardzo fajny blog, pozdrawiam!
    ...i podziwiam Cie, ze chce Ci sie jeszcze po angielsku pisac posta :D



    maybe-come-true.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha dzięki, przynajmniej mogę sobie potrenować potoczny angielski, bo znacznie lepiej mówię w wersji oficjalnej :))

      Delete
  20. śliczna jest ta koszula ♥
    Czekam na zdjęcia nabytków!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia już wkrótce :)
      Niektóre jeszcze w lipcu, inne chyba we wrześniu.

      Delete
  21. Jesteś śliczna *_*

    Dziękuję za nominacje :P
    http://hopeorbelieve.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej, dziękuję ;*
      Ale przesadzasz trochę :D
      Nie mniej jednak miło mi.

      A co do nominacji: nie ma za co <3

      Delete
  22. Fajna koszula!

    http://pierwszy-motylek.blogspot.com/

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews