Tuesday 16 July 2013

Liebster Blog Award 4

 
Liebster Blog Award 4
 
 
 
Hej, kochani :)
 
Dawno mnie tutaj nie było, ale już jestem. Zdążyłam już odpowiedzieć na Wasze cudowne komentarze, które dają mi siłę napędową do kontynuowania tego, co tutaj robię. Każdemu za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję!
 
Tymczasem okazuje się, że znowu zostałam nominowana do "Liebster Blog Award", tym razem przez http://z-zycia-wziete-mal.blogspot.com/ :)
 
Osoby nominowane przeze mnie zasady i pytania znajdą w poście "Liebster Blog Award" --> klik :)
 
_____________________________________________________________
 
 
Hi!
 
I've not been here for so long but I' back now. I have just replied for all your comments. I would like to thank each of you for them. They give me the power to continue what I'm doing here. Thanks!
 
Meanwhile, it turned out that I was nominated to Liebster Blog Award for the 4th time! This time by http://z-zycia-wziete-mal.blogspot.com/ :))
 
Those who are nominated by me can find the rules and the questions for them in the post titled 'Liebster Blog Award' --> click :D
 
 
Pytania do mnie:
Questions that I was asked:

 
1. Masz zwierzę? / Do you have any pets?
    Niestety nie :( / Unfortunately, I don't ;/
 
2. Ile masz lat? / How old are you?
     Prawie 16. / Almost 16.
 
3. Potrafisz gwizdać? / Are you able to whistle?
     Zazwyczaj mi wychodzi, ale co to ma do blogowania? :) / Usually I am, but what does it have to blogging? :>
 
4. Lubisz lamy? / Do you like lamas?
     Zdecydowanie wolę żyrafy.. / I deffinitely prefer giraffes...
 
5. Co tolerujesz a czego nie? / What do you tolerate? What not?
    Toleruję wszystko, co dobre, nie toleruję natomiast okrucieństwa wobec zwierząt. / I'm tolerant to everything good, I hate cruel behaviour for animals.
 
6. Jak długo masz bloga? / How long are you blogging?
    Od 1 lipca tego roku, czyli od dwóch tygodni i jednego dnia :) / Since 1st July, 2013 :)
 
7. Co Cię interesuje? / What are you interested in?
    Fotografia, podróże, zwiedzanie, Hiszpania (historia kraju, język, reprezentacja w piłce nożnej). / Photography, travelling, sight-seeing, Spain (history of the country, language, representation in football).
 
8. Umiesz pływać? Jeśli tak, to jakimi stylami? / Which styles can you swim?
     Umiem. Style? Żabka, kraul, delfin, motylek, piesek (haha), grzbiet, "Bauerkowa's Style" (czyli mój własny, połamany styl), nie pamiętam więcej... / I don't know the English names for them :( But I can swim ,especially my own style 9'Bauerkowa's Style' :)
 
9. Umiesz gotować? Pochwal się co :) / Can you cook? What for example? :)
    Nigdy nie gotowałam, raz zrobiłam jajecznicę i kilka razy z babcią naleśniki (jak błam w przedszkolu), kiedyś panicznie bałam się kuchenki i piekarnika (były gorące -.-), ale jestem pewna, że gdybym sięgnęła po książkę kucharską, to na pewno coś dobrego bym umiała przygotować. / I have never cooked anything except from scrambled eggs and pancakes (with my grandma), some yoeras ago I was panically afraid of the cooker but now I'm sure that if I took a cookery book, I would prepare something tasty ;)
 
10. Masz "BFF"? / Do you have a 'BFF'?
      Patrz: zdjęcie w poprzednim poście, dziewczyna w różowej sukience (ups, przepraszam, KORALOWEJ). ;* / Look at the girl in the note below, this one in a pink dress (sorry, in CORAL one). That's her :*
 
11. Co Cię doprowadza do szaleństwa? / What drives you crazy?
      CZEKOLAAAAADAAAA! haha, żartuję :) nie wiem, nie mam pojęcia nawet co masz na myśli...  / CHOCOLAAAAATEEEE!!! haha, I'm only joking :) I don't knw what youwanted to say by that..
 
 
 
Osoby nominowane przeze mnie:
My nominations:
 
(w kolejności alfabetycznej)
(in an alphabetic order)
 
 
:DD


18 comments:

  1. Dzięki za nominację, obseruwję ;)

    http://neopoltiandreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Kurcze też chciałabym umieć pływać ;d

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dziękuje Za nominacje i obserwacje. Przykro mi ale niestety jej nie zrealizuje

    ReplyDelete
  4. Dziękuję za nominację, ale ja niestety nie robie L.B.A. :(
    Zapraszam:
    http://olccia-olcia.blogspot.com/
    Obserwuję <3

    ReplyDelete
  5. Gratuluję ilości obserwatorów jak na taki krótki okres posiadania bloga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej, dziękuję :)
      haha, miałabym więcej, ale niestety w weekendy nie zaglądam ani na bloga, ani nawet na komputer, jedynie odpowiadam na komentarze na tablecie ;/

      Delete
  6. Wielkie dzięki za nominację C:

    ReplyDelete
  7. Dziękuję za nominację :)
    Masz ŚWIETNY blog.
    Obserwuję :)
    justikiki.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wow, ja umiem pływać tylko swoim stylem xDD

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews