Friday 26 July 2013

Happy Nameday, Annffashion!!!


"Codzienna wycieczka to wycieczka w poszukiwaniu pozytywu i szczęścia..."
'An everyday trip is sight-seeingtour in searching for positives and happiness...'



Witajcie!

Wpadłam tylko na chwilkę, więc dzisiejsza notka będzie dosyć krótka. Zauważyłam, że w ostatnich latach moje imieniny obchodzę dosyć aktywnie i oryginalnie. Dokładnie 5 lat temu, podczas pobytu na Mazurach, udałam się z rodzicami na Litwę do Trok i Wilna. Z kolei dzisiaj przybliżę Wam przepiękne widoki wulkanicznej wyspy - Lanzarote.

P.S.: Serdecznie dziękuję Wam za 100 obserwatorów!!! Nie wyobrażacie sobie, jakie to dla mnie ważne. I do tego jeszcze 2233 wyświetleń! A Bauerkowa istnieje dopiero od 1 lipca. Najlepszy prezent na imieniny - DZIĘKUJĘ :D

Aha, no i oczywiście WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO dla wszystkich dziewczyn i kobiet o imieniu Anna :)))



Hi people!

I'm here for a while so a note's gonna be short. I realised that in recent years I have been used to spending my nameday actively and in original way. Exactly 5 years ago, I went to Lithuania with my parents. We visited Troki and Vilnius. Today, I spent this holiday on a volcanic island - Lanzarote. 

PS I would love to thank you for 100 followers! It's extremely important for me. And 2233 pageviews, too. I couldn't imagine a better nameday present! THANK YOU, THANK YOU, THANK YOU!!! :D

And ALL BEST to all Annas in the world! C:


210 comments:

  1. Zazdroszczę Ci tych widoków ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest czego :)))
      chociaż według mnie zdjęcia wyolbrzymiają rzeczywistość.. ;/

      Delete
  2. piękne miejsce, zazdroszczę wycieczki :P

    atagastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Happy nameday! Gorgeous photos - we were in Gran Canaria, quite near, and I also recommend another volcanic island group, the Azores!

    ReplyDelete
  4. Wow, świetnie Ci idzie z blogowaniem! Ja dzisiaj też zauważyłam, że mam 100 obserwatorów :3

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Piękne widoki , zazdroszczę ;o :)
    zapraszam do mnie, nowy post : stylerefoulee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia :F :>
    Pozdrawiam
    justikiki.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. świetne zdjęcia ;D


    http://nierealniie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jakie piękne zdjęcia *-*
    Sto lat ;)

    ReplyDelete
  9. tak trzymać !!!!


    zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    ReplyDelete
  10. Co za piękne widoki!

    ReplyDelete
  11. no to jestem 101 - obserwuję, hah :D

    ReplyDelete
  12. piękne widoki *-*

    obserwujemy? :)


    thisisredfox.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  13. piękne widoki :*
    obserwujemy ?- jeśli tak pisz u mnie :*

    tina-tinna.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Super blog :) Najlepszego z okazji imienin :** Moja mama też obchodzi imieniny (Anna ma na imię ) :))
    śliczne zdjęcia :**
    +Ddaje sie do obserwatorów i nie ukrywam że liczę na rewanż :)))
    ŚWIETNY BLOG !! :))
    POZDRAWIAM !! :)
    ZAPRASZAM DO MNIE :))

    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Prześliczne widoki !

    obserwujemy?

    http://black-and-whitee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Oj zazdroszczę :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ooo to wszytskiego najlepszego w takim razie ^.^ Moja ciocia też ma na imię Ania :) Przy okazji to masz naprawdę świetnego bloga! Napewno będę tu wpadać częściej ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://we-forever-young.blogspot.com/ + Obserwuję ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję misiek =]
      Na pewno później wpadnę :)))

      Delete
  18. Mam już okienko do obserwowania, zapraszam .
    http://colourful-and-crazy-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. świetne zdjęcia :)
    + zapraszam do mnie, obserwujemy ? wiska-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Hej, dzięki za odwiedziny i już obserwuję, liczę na rewanż. Moja przyjaciółka ma na imię Ania. Piękne widoki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Złóż więc przyjaciółce najlepsze życzenia ode mnie :)))

      Delete
  21. Cudne zdjęcia, i wszystkiego najlepszego spełnienia marzeń :D

    lifeeandfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ach te wakacje ;)
    Obserwujemy?

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. świetny blog, z przyjemnością się czyta, zostaję na dłużej :)) luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ?

    ReplyDelete
  24. Super blog ! ładny wygląd i ciekawa notka :)

    ReplyDelete
  25. Ojej jakie piękne zdjęcia *.* strasznie Ci zazdroszczę, ciekawy blog :>
    Gratulacje

    ReplyDelete
  26. obserwuje teraz ty !
    sweet-young-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Świetne zdjęcia. Zazdroszczę Ci.

    Ps. Ja już obserwuję teraz twoja kolej.

    naszymi-oczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. o matko ale tam pięknie <3 zazdroszcze takich wakacji ;d
    tak tak ja juz obserwuje i czekam na rewanz ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ja za to już nie mogę się doczekać wakacji w górach..

      Delete
  29. Ja już obserwuję :*

    tina-tinna.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. jasne że obserwujemy, ja już teraz ty :D

    dusiabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Cudowne widoki ! ;)
    Spóźnione wszystkiego najlepszego ! ;)
    I dziękuję ;P
    OBSERWUJĘ ;)

    ReplyDelete
  32. Dziękuję, Słońce ;*;*;*;*

    ReplyDelete
  33. Najlepszego! ;).
    Świetne zdjęcia, też tam chciałabym się wybrać *,*.
    Gratuluję 100 obserwatorów ! :).

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia. ;3

    Obserwuję, liczę na rewanż.

    ReplyDelete
  35. Hej :) Właśnie odpisałam na twoje pytanie u mnie :)

    atagastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. za rok się tam wybieram , więc z chęcią przeczytam jak ci się podobało ;>
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już wkrótce post w całości poświęcony Wyspom Kanaryjskim :):):):;);):)'):)

      Delete
  37. super miejsca :)

    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  38. Miło, że Ci się podobają :)))

    ReplyDelete
  39. Już zaobserwowałam, twoja kolei : housee-of-anuubis.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Jasne, że obserwujemy! :) Ja już teraz ty! ;*
    + świetny blog! xD
    berrysmilee.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Replies
    1. Niestety, w rzeczywistości o wiele mniej. W moich oczach to miejsce ratuje jedynie fakt, że należy do Hiszpanii..

      Delete
  42. Mega zdjęcia ;)

    wtg17.blogspot.com
    obserwuje ;)

    ReplyDelete
  43. chetnie odwiedzilabym to miejsce :)

    ReplyDelete
  44. Cudowne zdjęcia <3 Super blog + obserwuje :)
    http://monikanagly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Piękne widoki *_*

    Obserwujemy? c:

    ReplyDelete
  46. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  47. Pewnie, że obserwujemy. Ja już zaobserwowałam.
    Piękne widoki.
    http://mondemagiquee.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. świetne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie
    http://msbibi5.blogspot.com/

    zapraszam do rejestracji na stronie ShinyBox :)
    http://shinybox.pl/?ref=6aff2fe

    ReplyDelete
  49. Świetny blog , desing i wgl sama świetnie piszesz :) Zazdroszczę ci :P Bomba są te zdjęcia :P
    PS. Już zaobserwowałam :p Jesteśmy kwita + jeszcze raz świetny blog :D

    Mój to : http://dusia-dusiaczek.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej, jak miło..
      Dziękuję za tyle cudownych słów!!!!!
      :):):):):):)

      Delete
  50. Wow, cudowne widoki! *.*

    Pewnie, że obserwujemy, ja już! Mój blog: gosia-gos.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Nice blog! Would you like follow each other?

    ReplyDelete
  52. cudowne zdjęcia, wszystkiego najlepszego :)
    z przyjemnością obserwuję, zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  53. piękne widoki :)
    ja już obserwuję i liczę na rewanż ;)

    ReplyDelete
  54. tam jest cudownie , to prawda ! ♥
    życzymy spełnienia marzeń :)
    obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  55. ale super :))
    tylko pozazdrościć :))

    zapraszam na mojego bloga i do wzajemnego obserwowania ;)
    http://xjoannax97.blogspot.com/
    pozdrawiam ;D

    ReplyDelete
  56. wspaniałe widoki!

    zapraszam do mnie, może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. THese pictures are amazing!!! I only went to Fuereteventuure in the Canarie Islands but I would like to go to Lanzarote too :)
    Would you like to follow each other? Let me know in my blog :)

    Fashion Dupes | Facebook | Twitter | Instagram |Bloglovin' |Fashiolista

    ReplyDelete
  58. Cudowne widoki, to dobrze, że tak oryginalnie spedzasz swoje imieniny i gratuluje tylu obserwatorów, sama niedawno tylu zdobyłam :)
    + obserwuje i zapraszam do siebie ^^
    makelifecrazier.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. To wszystkiego najlepszego z okazji imienin :D
    Fajne widoki ;) i blog :D
    kocham-to-5.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Wszystkiego najlepszego !

    ReplyDelete
  61. I can't see you om my "GFC" (blog followers) list, maybe something went wrong?

    ReplyDelete
  62. Już 100 obserwatorów? Gratuluję, to duża liczba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :))))))
      Ale już jest ich 130!!!!!!!

      Delete
  63. wszystkiego dobrego ;)
    obserwuję i pozdrawiam
    ilovemystyle13.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Świetny blog!
    Obserwuję i liczę na rewanż :**
    ______________________________
    antolka95.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. przepięknie tam musi być! *.*

    www.mallatia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak już wspomniałam, na zdjęciach o wieeeeelee ładniej ;/

      Delete
  66. Cudowne te zdjęcia! Piękne widoki !
    Obserwujemy? Ja już cię dodałam :* vivr33.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. I'm going to follow you now :))))

    ReplyDelete
  68. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  69. Hey dear!
    Thank you !!))))

    ReplyDelete
  70. jeju jak zazdroszczę :) świetne zdjęcia ! :))
    obserwuje

    http://kolorowaax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Że też tobie się chce to wszystko tlumaczyć. Ja bym nie dała rady wiec Cię podziwiam.
    Bardzo ładne zdjęcie, szczególnie ten gejzer (to jest gejzer, co nie?).

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    + Obecnie prowadze konkurs z nagrodami :)

    Zaobserwowałam, liczę na to samo ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, to jest gejzer. Ale sztuczny ;p
      A co do tłumaczenia, to mam paru obserwatorów z zagranicy, no i przy okazji mogę poćwiczyć mój angielski :D

      Delete
  72. Replies
    1. Na Fuerteventurze jeszcze piękniej :)))
      A to już wkrótce na blogu c:

      Delete
  73. Nice blog dear!
    http://placeforlady.blogspot.com/
    :-)))

    ReplyDelete
  74. ślicznie tam jest *.*
    śliczny blog
    obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. super zdj :)
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)
    http://msbibi5.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Great blog and I follow you via GFC. Hope you follow me back, it would be fantastic;)

    Love
    Minnja

    My Blog: Minnja
    Minnja Facebook

    ReplyDelete
  77. Gratuluję tylu obserwatorów :d :*

    Obserwuję i liczę na rewanż:

    bunnyandsunny.blogspot.com

    Xoxo

    ReplyDelete
  78. świetny blog!
    obserwujemy oczywiscie :)
    mam andzieje, ze zajrzysz i do mnie...

    ReplyDelete
  79. Jakie to wszystko piękne!
    Obserwuję.

    catchysue.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Piękne :)
    Napisałaś, że obserwujesz mój blog i insta, ale niestety nie mam Cię w obserwatorach. Ja natomiast już obserwuję i Twój blog i instagram i myślę, że się zrewanżujesz ;)
    Pozdrawiam :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Świetne zdjęcia!

    obserwujemy?
    http://hiddenndreamms.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Widoków pozazdrościć =) .
    Fajny i ciekawy blog , gratulacje 100 obserwatorów , a nawet już więcej , i życzyć kolejnych .
    + Może wzajemna obserwacja ? , jeśli tak napisz , u mnie :
    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Świetny blog, obserwujemy?

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Very cool photos!!)
    We can follow each other?)
    http://karinamalinana.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  85. Hej! Wszystkiego najlepszego z okazjii imienin!
    Moze obserwujemy?
    Pozdrawiam! Super fotki!
    Gosia

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  86. O! Ja też Anka jestem => Piękne zdjęcia, uwielbiam takie miejsca ^_^ Obserwuję!

    http://vdeklava.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to spóźnione "WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO", droga Aniu :D

      Delete
  87. thanks for the follow! I am now following you back :) I have been to lanzarote 4 times and I love it! I visited Jameos del Agua & the volcanoes too, it's absolutely beautiful
    Rachael
    http://crimesofablonde.blogspot.co.uk
    xx

    ReplyDelete
  88. Jasne, że obserwujemy, ja już dodałam :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  89. Thank you! And I follow you)))))

    ReplyDelete
  90. Dzięki!
    Obserwuję również! ;)

    ReplyDelete
  91. już cie obserwuje, czekam na ciebie :P
    buziaki ;*

    ReplyDelete
  92. Love Lanzarote!! I've been there twice and I would love to come back! I also love volcanos! hehe.

    Thank you so much for following me! :), but GFC is not working anymore so I suggest you to follow my blog with Bloglovin'! I'm now following you there too! ;)

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    ReplyDelete
  93. Following back! I am already your 150 followers =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, thank you, thank you, thank you!!!
      :))))

      Delete
  94. Ok, I'm now following you on GFC as you asked, but GFC it's not working anymore to be up to date with new publications on the blogs you follow, that's why I use Bloglovin'! Would you follow me on Bloglovin' too so you could be up to date with my new updates? If you don't know how to use Bloglovin' here are the instructions! It's very easy and you won't loose your GFC blogs! ;) I'll wait for your! Thank you and regards,

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    ReplyDelete
  95. I'm LOVING your photos so much! It looks like you had a really fun trip! Thanks for sharing! I'm your newest follower via google (152). I'd love it if you could check out my blog and follow me back as well! Also, if you'd like to keep in touch via FB or twitter, just do so and let me know so I can follow back =)

    http://sensiblestylista.blogspot.com/
    Twitter: Sensiblestylist

    ReplyDelete
  96. bardzo fajny blog, śliczne zdjęcia:)
    ja juz obserwuję!
    http://magdelaj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  97. Great photos :) Of course, I would love to follow each other :) I follow you now on gfc, I'll be waiting for you to follow me back ^^

    http://victoria-coeurdor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  98. Happy nameday dear! These are all beautiful photos. :)
    Do you want us to follow each other? Let me know!

    xx, Mela
    www.wearismela.com

    ReplyDelete
  99. Oh my God, these are amazing vacation pictures! You must have had a great time. I wish I could go there and see all the volcanos! Your blog is great, feel free to check out mine ;-) xoxo
    http://www.hollylovespaul.com/

    ReplyDelete
  100. świetna wyspa
    obserwuję i liczę na rewanż diylikeit.blogspot.com :)

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews