Thursday 11 July 2013

Liebster Blog Award 3


Liebster Blog Award 3
 
 
 
Hej kochani!
 
Nie wiem jak Was, ale mnie już trochę nudzą te wszystkie L.B.A. czy T.V.B.A., ale znowu zostałam nominowana (przez http://palyna-paulina.blogspot.com/ ). Pamiętam, jak wielu obserwatorów mi przybyło 2 dni temu, więc postanowiłam pomóc kilku początkującym bloggerkom.
 
Zasady i pytania znajdziecie w poście "Liebster Blog Award" (szukajcie w archiwum bloga).
 
_______________________________________________________
 
Hi sweeties!
 
I don't know how about you but I'm a bit tired with all this L.B.A.s and T.V.B.A.s but I've been nominated for the third time (by http://palyna-paulina.blogspot.com/ this time). I rememer how many followers came here 2 days ago so I decided to help some new bloggers.
 
The rules and my question are to find in note titles 'Liebster Blog Award' (search for it  in Blog Archive).
 
 
Pytania do mnie:
Questions that I was asked:
 
1. Masz drugie imię? . Do you have a second name?
    Nie, ale z bierzmowania mam Joanna. / No, I don't but I chose Joanne for my confirmation.
 
2. Jakie masz zwierzęta? / What pets do you have?
     Niestety, nie mam żadnych. / To my sadness, I don't have any.
 
3. Czy jesteś tolerancyjna? / Do you think you are tolerant?
     To zależy. Nie jestem rasistką, ale np. nie toleruję okrucieństwa wobec zwierząt. / It depends. I'm not a rasist but I hate people who are cruel for animals.
 
4. Lubisz języki obce? / Do you like other languages?
     Kocham hiszpański, chciałabym się go nauczyć. / I love Spanish, I would love to learn it.
 
5. Chodziłaś do przedszkola? / Did you use to go to the kindergarten?
    Taaak <3 / Yes, I did :D
 
6. Jak długo masz bloga? / How long have you had a blog?
    Od 1 lipca tego roku :) / Since 1st July, 2013 C:
 
7. Jaki był Twój pierwszy blog? / What was your first blog?
 
8. Ulubiony kolor? / What's your favourite colour?
    Trudno powiedzieć, zależy czy na ubraniach czy obrazach. / It's difficult to say and depends on what the colour is of...
 
9. Chciałabyś wyjechać za granicę? / Would you like to go abroad?
    10 dni do podróży mojego życia! Marzę o zwiedzeniu Madrytu, Walencji i Sewilli. Na stałe? NIGDY, jestem chorobliwą patriotką. / 10 days to the trip of my life! I dream of visiting Madrid, Valencia and Sevilla. Moving out for permanent? NEVER, I'm a sick patriot.
 
10. Jeśli tak to gdzie? / If so: where?
      Uuups, odpowiedź u góry :D / Ooops, the answer's above ;D
 
11. Jak chcesz spędzić te wakacje? / How would you like to spend these holidays?
      Tak jak każde: żeby zapamiętać je NA ZAWSZE! / As all prevoius holidays: so that I remember them FOREVER!!!
 
 
Bloggerki nominowane przeze mnie:
Bloggers nominated by me:
 
(w porządku alfabetycznym)
(in an alphabetic order)
 
 
 
Dni pozostałych po podróży mojego życia:
Days left for the trip of my life:
 
 :D



25 comments:

  1. Dzięki za nominacje, bardoz mi miło, ale jestem już 3 raz nominowana ;//
    Ale blog masz świetny więc obserwuję :)
    toffi-k.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję i gratuluję pozostałych dwóch nominacji :)

      Delete
  2. Dziękuje za nominację:D Jestem już 4 raz nominowana :D HAHxd
    Obserwuję pod nazwą "Wana" i rówież dziękuje na obserwację:p

    ReplyDelete
  3. Hah, ja dostałam już 11 nominacji :P (nominacja LBA i TVB)

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. dziekuje za nominacje :)

    atagastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gratuluję kolejnej nominacji C:
    Zapraszam do mnie:

    http://musicismylife-onedirection.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ahhh i bym zapomniała miałam Ci napisać jak zrobiłam składankę zdjęć:
    A więc zrobiłam ją w programie photoscape :D

    ReplyDelete
  7. zapraszam: http://outsidekatte.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gratuluje i zapraszam na http://we-will-be-happy-or-whatever.blogspot.com/
      pomagam im się wybić ;D

      Delete
    2. później na pewno wpadnę :DD

      Delete
  9. CZeść :D
    dzięki za nominację , ale nie masz pytań do nominowanych tylko do cb :) i nie wiem czy mam użyć pytań zadanych do cb ? :)
    +obserwuję :)
    http://z-zycia-wziete-mal.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz pytania w poście "Liebster Blog Award" :-)

      Delete
  10. gratuluję nominacji :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. napisałas mi na blogu ze jestem nominowana, ale siebie tu nie widze....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak to?
      A tak, jesteś nominowana w poście "Liebster Blog Award", a to jest "Liebster Blog Award 3" :)

      Delete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews