Saturday 20 July 2013

Pink Spirit...

 
"Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku potrafi sprawić, że znów wraca radość"
 
'A best friend is the person who, not asking about a reason of your sadness, turns back the joy'
 
 
 
top - Stradivarius - 19,90 zł
sneakers - Heavy Duty - 99,90 zł
 
Cześć!
 
Dzisiaj nie będę się tutaj Wam wymądrzać czy rozpisywać na temat butów, podróży czy innych rzeczy, którymi Was do tej pory zanudzałam :)
W związku z moim jutrzejszym wyjazdem i faktem, że nie wiem czy w ciągu nadchodzących dwóch tygodni będę dodawać nowe posty, przygotowałam coś nowego na moim blogu.
 
Pod tym postem, w komentarzach, możecie zadawać mi pytania. Pytajcie o co tylko chcecie, mogą one dotyczyć mnie, mojego bloga, Instagrama , przeróbki zdjęć, miejsc, gdzie je robię itp. Ogromna dowolność :)
 
Odpowiedzi na wszystkie pytania pojawią się w specjalnym poście najprawdopodobniej 5 sierpnia (dzień po powrocie), ale może się to trochę przesunąć.
 
Miłej soboty! Właściwie całego weekendu ;*
Do jutra :D
 
 
Hi!
 
Today, I'm not going to write thousands of sentences about shoes, travelling or any other thing that I'm used to write about :)
Because of my trip (it starts tomorrow) and the fact that I don't know if I will write any posts in the following two weeks, I've prepared something new on my blog.
 
In the comments in this post, you can ask me questions. Please, ask about whatever you want, they might apply to me, my blog, my Instagram , photo processing, the places where I take the photos etc. Great variety ;)
 
I will answer your questions in a special post probably on 5th August (the day after my coming back home) but it may be even later.
 
Have a good day! And weekend, of course :*
See you tomorrow C:
 
 
 
Dni po podróży mojego życia:
Days left for the trip of my life:
 
 
:D


51 comments:

  1. Jak świetnie wyglądasz *u* Świetna koszulka, chyba czas zacząc chodzic do Stradivariusa, skoro takie ładne rzeczy tam mają ;p
    Obserwuję ^^

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszulka z poprzedniego posta też tam kupiona :)))

      Delete
  2. zakochałam się w tej koszulce! ;)

    ReplyDelete
  3. Słodka koszulka ;)
    PS. masz bardzo śliczne, gęste włosy <3

    ReplyDelete
  4. Cudna koszulka ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. świetnie wyglądasz ^^ bardzo fajna stylizacja :D i ogólnie śliczna jesteś ;)
    + świetna bluzka *,*

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. świetna stylizacja :D
    Zapraszam na mojego bloga :)

    photo-andyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczne ubrnia ^.^
    Ja mam kilka pytań :
    1.Ile masz WSZYSTKICH sukienek?
    2.Czy grasz na jakimś instrumencie?
    3.Jeżeli nie grasz to chciała byś?
    4.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
    5.O której w wakacje kładziesz się spać?
    6.Czy czytasz mojego bloga: http://jbrazem.blogspot.com/ ?

    Miłego wyjazdu.!

    +zapraszam do siebie
    http://jbrazem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Top jest świetny :) Buty też :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Twoja bluzka i buty podobają mi się najbardziej :) Do tego bardzo fajny wygląd bloga - Lubię takie :)
    Chciałabym Cię serdecznie zaprosić na nowo otwartego bloga poświęconego szerzeniu w blogosferze ogłoszeń adopcyjnych psów oraz innym formom pomocy bezdomnym czworonogom. Jeżeli nie możesz przygarnąć psa - przynajmniej wejdź na bloga, wesprzyj jego działalność, powiadom o jego istnieniu znajomych - może Ty albo któryś z Twoich znajomych znajdziecie na nim swojego przyjaciela na całe życie Pomóżmy razem tym psiakom! [Podaruj-Psu-Usmiech.blog.pl]

    ReplyDelete
  10. Moja najukochańsza bluzka :))

    ReplyDelete
  11. Jężeli chodzi o te pytania związane z fp to proszę o kontakt na priv np mailem ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. świetny blog :)


    proszę jeśli możesz oddaj głos na pieska https://konkursfotograficzny.sslpro.pl/photos/show/pid/39659

    ReplyDelete
  13. Super wyglądasz ;)
    Świetny top!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetna bluzka :D obserwuję i liczę na rewanż ^^
    http://bloondii-xd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Naprawdę świetnie wygladalas*.*
    Nie wiem czy Kpjarzysz, ale przypominasz mi Effy z brytyjskiego serialu SKINS ;)
    Toffi.k.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie kojarzę, ale zaraz sprawdzę w Google xd

      Delete
  16. fajny outfit <3 + obserwujemy? ja już. zapraszam do mnie werkk.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Prześlicznie wyglądasz <3
    zapraszam do mnie: anitaturowska1.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  18. świetny top!:)

    Co powiesz na wspólną obserwację?:)

    Buziaki!

    ReplyDelete
  19. Świetny top, uwielbiam flamingi :3

    ReplyDelete
  20. cute outfit! Love the top! Would you like to follow each other? Let me know on my blog! xo

    louboutinsandlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ale świetnie wyglądasz ! Wszystko idealnie dopasowane. Podziwiam ;)

    A może obserwujemy ? ;)))

    ReplyDelete
  22. You look so cute..
    I just started to follow you yestrday , would you follow back?
    Xx

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews