Tuesday 9 July 2013

The Versatile Blogger Award


The Versatile Blogger Award


Kochani!

Dzisiaj jest chyba mój naprawdę szczęśliwy dzień. Rano opublikowałam post dotyczący Liebster Blog Award, a tymczasem okazuje się, że dostałam kolejną nominację: tym razem do The  Versatile Blogger Award.


Zostałam nominowana przez http://jbrazem.blogspot.com/ , za co jej serdecznie dziękuję :D


Zasady konkursu:

1. Podziękuj blogerowi za nominację na jego blogu.
2. Pokaż nagrodę The Versatile Blogger na swojej stronie.
3. Ujawnij 7 faktów dotyczących Ciebie.
4. Nominuj 15 blogów, które w Twojej opinii zasługują na wyróżnienie.
5. Poinformuj autorów blogów o ich nominacji.

__________________________________________

My dears!

I suppose today is my lucky day. In the morning I told you about the Liebster Blog Award and now it turns out that I have received another nomination: to The Versatile Blogger Award.

I was nominated by http://jbrazem.blogspot.com/ . I would love to thank her very much.


Rules of the competition:

1. Thank the author of your nomination on their blog.
2. Show everyone The Versatile Blogger Award on your page.
3. Write 7 facts about you.
4. Nominate 15 blogs that deserve it.
5. Tell the bloggers that you've nominated them.




7 faktów o mnie:

1. Nie posiadam drugiego imienia (na bierzmowanie wybrałam imię Joanna).
2. Jestem leworęczna i prawonożna (to się liczy w piłce nożnej).
3. Byłam finalistką trzech kuratoryjnych konkursów wojewódzkich (z geografii, jęz. polskiego i angielskiego).
4. Jest to moje czwarte podejście do prowadzenia bloga.
5. Bezgranicznie kocham wszystko, co jest związane z Hiszpanią.
6. Początkowo bałam się reakcji znajomych na wiadomość o tym, że prowadzę bloga.
7. Mam manię na punkcie... żyraf <3

___________________________________________________

7 facts about me:

1. I don't have a second name (I chose Joanne for my confirmation).
2. I'm left-handed (but kick a ball by my right leg).
3. I was a finalist of 3 local competitions (in geography, Polish and English).
4. This is my 4th attempt to write a blog.
5. I love everything connected with Spain.
6. At first I was afraid of the reaction of my friends on the information that I have a blog.
7. I'm mad about... girrafes <3




Do nagrody The Versatile Blogger Award nominuję:
To The Versatile Blogger Award I nominate:

(w porządku alfabetycznym)
(in an alphabetic order)



P.S.: dobra wiadomość: od jutra (a właściwie już dzisiaj) czasami posty będą pojawiać się nawet kilka razy dziennie, aby wykorzystać czas przed rozpoczęciem roku szkolnego :D
PS Good news: now notes will be sometimes written more often than once a day to use the free time before the beggining of the school year C:

28 comments:

  1. gratuluje !! ;*
    zapraszam nowy post:
    http://vejra.blogspot.com/2013/07/make-up.html

    ReplyDelete
  2. Gratuluję!:>
    Też bałam i boję się reakcji moich znajomych na temat mojego bloga :3 Na razie wiedzą 4-5 osób. I niech tak zostanie!:>
    http://aguuu-aguuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. dziękuję za nominację, dodaję do obserwacji

    ReplyDelete
  4. wspaniały blog ,i piękna treść postów... Obserwujemy? Ja już :D

    amazing-girl-2.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gratuluje nominacji :P ja juz sie nie bawie w to ale dziekuje za nominacje :)

    Sali-pno.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Moi znajomi też mają blogi, więc nie mam z tym większego problemu :3
    Co do nominacji, oczywiście gratulacje :)
    adgjh.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Może Cię to znudzi, ale Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award, więcej informacji na moim blogu: http://by-lolka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. GRATULACJE :)) nominacji

    http://klaaaaudyna1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bardzo ci dziękuję za tą nominację - post na ten temat postaram się zrobić jeszcze w tym tygodniu, oczywiście zapraszam.
    Większość moim znajomych nie wie, że prowadzę bloga i wolałabym, żeby tak zostało, więc tobie gratuluję odwagi.
    Pozdrawiam i ściskam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo, również pozdrawiam ;*

      Delete
  10. Dzięki za wyróżnienie, ale od jakiegoś czasu nie biorę udziału w takich zabawach, oczywiście również obserwuję:)

    ReplyDelete
  11. Dziękuję za nominację <3 To dla mnie naprawdę duże wyróżnienie :)
    Zapraszam : http://me-my-dreams-life.blogspot.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale nie ma za co, naprawdę zasłużyłaś :))

      Delete
  12. Jasne ;) Ja już obserwuję i liczę na rev ;)
    Serdecznie zapraszam ^^
    http://zrobtosamkiedychcesz.blogspot.com/

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews