Wednesday 17 July 2013

Party Time...


"Wspomnienia mają większą wartość sentymentalną niż niejeden zakurzony prezent na półce"
'Memories have a bigger sentimental value than many dusted gifts on the shelf'
 
 
 
 
Cześć!
 
Dzisiaj wybieram się na urodziny do jednej z moich przyjaciółek, Pauliny. Zanocuję u niej, dlatego nie jestem pewna, czy jutro pojawi się tutaj nowy post.
 
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wręczać prezenty. Warto zobaczyć uśmiech na twarzy solenizanta, a tym bardziej jego zdenerwowanie, gdy zapakujesz upominek w kilka pudełek bądź warstw papieru :)
 
Jednak ja zawsze mam pewien problem: a mianowicie znalezienie odpowiedniego prezentu dla bliskich mi osób. Jeśli chodzi o zwykłych znajomych czy dalszą rodzinę, to jest okej, szybko wpadam na jakiś pomysł. Jeżeli jednak chodzi o osoby dla mnie naprawdę ważne, każdy prezent jest w moim mniemaniu nieodpowiedni, zbyt mały, zbyt oczywisty, zbyt populularny, zbyt... no sama nie wiem, co jeszcze.
 
Prawda jest taka, że im lepiej kogoś znamy, tym trudniej jest nam dobrać "prezent idealny". Dlatego doszłam do wniosku, że powinien on być po prostu podarowany prosto z serca. I do tego to nie sam upominek jest najważniejszy, bo to tylko dodatek do wspomnień, które miejmy nadzieję pozostaną na zawsze.
 
Paulina słucha praktycznie każdego gatunku muzycznego, więc kupiłam jej składankę hitów z RMF FM, ozdobne chusteczki i świecznik z jej imieniem :)
 
___________________________________________
 
Hi!
 
Today, I'm going to my friend's, Paulina, birthday party. I will stay at her house for the night so I'm not sure if I will be here tomorrow.
 
I don't know how about you but I love giving presents to others. It's worth seeing the smile on one's face or even his nervousness when they have to unpack thousands of cartoons and paper layers :)
 
However, I lways have a problem when it comes to giving gifts to my family and best friends. It's easy for me to choose something for people who I don't know really well. But when I go to the shop and see milions of potential gifts, each of them is too small, too obvious, too popular, too... I don't have any idea what else.
 
The truth is that the better you know someone, the more difficult it is to find a suitable gift for them. So, the thing that matters is to give from your heart. It's not the gift that is most important but the memories that you share with your friend because they stay forever in your mind!
 
Paulina listens to all kinds of music so I' going to give her a CD from radio RMF FM, some decorative tissues and a candlestick with her name :)
 
 
 
A tutaj wstawiam Wam filmik pokazujący jak wygląda wymieniony wyżej świecznik w całej swej okazałości :D
 
And here you can see how the candlestick mentioned before looks C:
 
 
 
 
 
Dni do podróży mojego życia:
Days left for the trip of my life:

 

60 comments:

  1. fajny prezent :)
    masz racje, liczy się pamięć,a podarunek jest symboliczny..:P

    http://dusiabloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Myślę, że napewno spodobają jej się te drobiazgi :)

    ten-jedyny.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieję, ale jej się by spodobał każdy prezent.
      No, może oprócz książki :)

      Delete
  3. chusteczki to śmieszny prezent, ale uroczy. liczy się gest tak jak piszą dziewczyny wyżej. poza tym fajny blog ;)
    zapraszam do mnie:
    http://utraconanadzieja.bloog.pl/

    ReplyDelete
  4. fajne prezenty ;D

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com + dodaj do obserwowanych jeśli Ci się spodoba :D

    ReplyDelete
  5. Święta racja :* a o co chodzi z tą podróżą twojego życia?

    meandmynailss.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. jakbyś zajrzała do starszych postów to byś wiedziała haha :))
    chodzi o to, że w niedzielę lecę z przyjaciółką na Wyspy Kanaryjskie, a dokładniej na Fuerteventurę :D

    więcej informacji znajdziesz tutaj:
    http://bauerkowa.blogspot.com/2013/07/only-good-news.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fajnie :).sorry ale obserwuję.dopiero.od nie.dawna. ;)

      Delete
  7. Dziękuję za miłe słowa na moim blogu ^^ Ja także obserwuję ;3
    toori-tori.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajne prezenty :3 Takie pomysłowe ^^
    justikiki.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Fajne prezenty. Ja lubię dostawac, ale dawanie jest równie przyjemne :)
    Obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  10. Też tak myślę ;p prezent z prosto z serca jest najlepszy ^^
    http://pattien.blogspot.com/ i dziękuję za napisanie ,,dużego" komentarza :>

    ReplyDelete
  11. Też mam na imię Paulina i słucham każdego gatunku muzyki xD Świetne prezenty jej wybrałaś :3

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Przekaż wszystkiego najlepszego ;)
    Zgadzam się, prezent od serca jest najlepszy! ;*

    Zapraszam do mnie: terrifydisaster.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Mam tak samo , jeśli chodzi o wybieranie prezentów <3
    Życz ode mnie Paulinie wszystkiego najlepszego :)
    + obserwuje

    Zapraszam do mnie , miło będzie jeśli zostawicie jakiś komentarz lub dodacie się do obserwatorów <3
    http://life-kate-kaate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Haha identycznie jak ja w sprawie prezentów,baw się dobrze :)
    Cudowny blog,obserwuje.
    worldnastolatki.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajny blog :))
    Jeśli chodzi o ten nagłówek , wchodzisz na http://pixlr.com/express/
    , wybierasz ,,collage ,, potem tam gdzie masz kwadrat podzielony na 4 części klikasz i wybierasz taki prostokąt z czteroma kratkami .
    Klikasz na krzyżyk w każdej z nich po kolei i wybierasz swoje zdjęcia lub z internetu . Klikasz napis Finished , potem Save i zapisujesz klikając ponownie Save :)) Jeśli chodzi o napis pod spodem , to możesz zrobić go po prostu w paincie napis jaki chcesz i gotowe :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo, dziękuję za wyczerpującą odpowiedź :)

      Delete
  16. Myślę, że przyjaciółka ucieszy się z prezentów c:
    Udanej nocki *.*

    Obserwuję :>
    http://always-happy-and-young.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Miłej zabawy !

    obserwuje i zapraszam
    http://go-to-kitchen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Śliczne prezenty , b. ładny świecznik ^^

    Obserwuję ! *.*
    http://my-life-is-not-perfectt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. no jakie przenty no no świetne !
    może wzajemna obserwacja ?

    ReplyDelete
  20. Fajny pomysł z ta płytą :)
    www.pieknekosmetyki.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Swietnyy prezent! ;D


    +Zapraszam do mnie, do komentowania/obserwowania i CZESTEGO WPADANIA!! ;D ;3
    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Fajny prezent, mi by się na pewno podobał:P
    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Też zawsze jest mi ciężko dobrać prezent, ale nie liczy się co się da tylko liczą się wspomnienia :)
    Komentuję i obserwuję, liczę na rewanż: Katla-katlaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Genialny prezent!

    ReplyDelete
  25. Świetny prezent :)

    http://manti-maanti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Dobranie prezentów to na prawdę trudna rzecz. Też często stawiam na różne płyty, filmy, książki, itd. Tym bardziej że moja przyjaciółka nie jest pasjonatem, np. biżuterii.
    Zapraszam : http://me-my-dreams-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Super, Obserwuje :)

    http://revevelyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Śliczny ten świecznik, z moim imieniem nigdy nie ma takich gadżetów imiennych.
    Obserwuje i zapraszam do mnei.

    ReplyDelete
  29. Ja też wolę bardziej dawać niż otrzymywać prezenty :)
    Pozdrawiam.

    fotografiamatyldy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja właściwie to i to tak samo :))
      haha ;*

      Delete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews