Friday 19 July 2013

Summertime Happiness...

 
"Gdzieś w głębi duszy każdy z nas jest dzieckiem"
'Deep inside each of us is a child'
 
 
 
 
Witajcie!
 
Na moim Instagramie mieliście okazję zobaczyć zapowiedź dzisiejszego posta. Jest to taka krótka relacja z urodzin Pauliny.
 
Wiele dziewczyn marzy o profesjonalnej sesji zdjęciowej. Ja właściwie od zawsze chciałam mieć zdjęcia w zbożu. W środę udało mi się spełnić to marzenie :)
 
_________________________________________________________
 
Hi!
 
On my Instagram you could see a kind of trailer for today's post. This is a short relations from Paulina's birthday party.
 
Plenty of girl dreeam of having a proffesional photo sessions. Actually, I have always wanted to have photos of me taken in the grain. On Wednesday my dream came true :)
 
 
 
A poniżej mam dla Was niespodziankę w postaci filmiku z... trampoliny (dosyć mocno nawiązuje on do cytatu na początku).
 
And here I have a surprise for you: a movie from... a trampoline (it is strongly connected with the quote at the beggining).
 

 
 
P.S.: Trafiłam na świetny internetowy program do obróbki zdjęć, więc od dzisiaj (a właściwie już od wczoraj) będę z niego korzystać, aby edytować fotki na bloga. Stwierdziłam, że tych, które wstawiłam wcześniej już nie warto przerabiać. Czy Wy też tak uważacie?
 
P.S.: Yesterday, I have found great programme for image processing so I'm going to use it for all posts from today. I think that there is no sense in editing the photos I published in previous posts. What do you think?
 
 
Dni do podróży mojego życia:
Days left for the trip of my life:
 



27 comments:

  1. Zdjęcia są naprawdę przepiękne :) No i miło, że mogłaś spełnić swoje marzenie ;)
    Chciałabym Cię serdecznie zaprosić na nowo otwartego bloga poświęconego szerzeniu w blogosferze ogłoszeń adopcyjnych psów oraz innym formom pomocy bezdomnym czworonogom. Jeżeli nie możesz przygarnąć psa - przynajmniej wejdź na bloga, wesprzyj jego działalność, powiadom o jego istnieniu znajomych - może Ty albo któryś z Twoich znajomych znajdziecie na nim swojego przyjaciela na całe życie Pomóżmy razem tym psiakom! [Podaruj-Psu-Usmiech.blog.pl]
    P.S. Jest możliwość wymiany Aff z blogiem

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia :) Na trampolinie super ! <3

    Wpadnij do mnie :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super foty :)
    zapraszam do siebie na nowy post :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Prawda ! Dzieci dorastają,ale pozostają dziećmi.
    Taki cytacik :0 Ja się ostatnio bawilam bańkami hahaha :)

    Wopadnij: nicky-niccky.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Piekne fotki, heh i pozytywinie na trampolinie :D
    POZDRAWIAM !!
    FRAMLII.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  6. piękne zdjęcia anitowo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. jestem dumna z mojego ujęcia, Ania ;*
    Wgl świetnie piszesz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Słońce ;*
      ale Marta dlaczego ciągle z anonima komentujesz?! <3

      Delete
  8. Śliczne zdjęcia, modelka, tło , wszystko *___*
    cały blog <3

    jeśli chcesz to wpadnij czasem ;d : www.pastelowe-lovee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. super blog, ciekawe zdjęcia i teksty ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. onserwuje:* zachecam do obs na instagram i do nowego posta:)

    ReplyDelete
  11. Świetny blog :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga oraz do obserwacji:)

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia, takie kolorowe lubię najbardziej ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja takie i takie, to zależy od tego, co ma ono pokazywać ;))

      Delete
  13. Ok, również pozdrawiam :-)

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews